понедељак, 28. септембар 2015.

Pet nijansi... braon

  6 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
iako poslednjih meseci ovi postovi idu mnogo kasnije od predvidjenog vremena ipak ih ne zanemarujem, tako da evo posta i za ovaj mesec. Za ovaj mesec sam za post Pet nijansi... izabrala braon boju. Jedna od meni omiljenih boja kada je moda u pitanju, pogotovo svetlije nijanse, ali kada je kozmetika u pitanju moram reci da sam se malo namucila. 

Prva dva proizvoda koja sam odabrala jesu puderi. Prvi je Nyx stay matte but not flat tecni puder. Ovo je puder kog dugo koristim, pisala sam o njemu i zasebno, dobar puder, ali sigurno ne mat. Drugi puder jeste Essence mattifying kameni puder. Imam ga od skora, ali nije mi se mnogo dobro pokazao, ne mogu da kazem da je los, ali daleko od dobrog. Moze proci za laganiju sminku koja ne treba da Vam ostaje na licu ceo dan, a sto se mat efekta tice mogu reci da ok obavlja taj posao, ali brzo prosijate, tako da nije puder koji bih Vam od srca preporucila. Ponavljam nije los, ali nije puder koji bih rado preporucila.


Maybelline karmin koji sam dobila u nekom od casopisa mogu samo pohvaliti. Svidja mi se tekstura samog karmina, boja, pakovanje, bukvalno sve mogu pohvaliti osim postojanosti. Nije long lasting, ali obzirom da je sve ostalo super, mozemo mu progledati kroz prste i nanositi ga ponovo kada nestane sa usana.

Proizvod za koji imam samo reci hvale jeste Essence olovke za usne. Ova je u nijansi 11, prelepa nude braon boja. Ja olovke za usne koristim i zasebno, kao karmin - preko celih usana, i za ovu olovku mogu da kazem da veoma dugo ostaje na usnama, da je kremasta i sve najbolje, to ste mogli da procitate i u zasebnom postu o ovim olovkama. Cula sam da je Essence promenio formulaciju ovih olovki, ali ja nisam probala te nove tako da ne mogu da uporedim. Ali rado cu uskoro kupiti i te nove, kako bih Vam uporedila i iznela svoje misljenje. 


Dosao je na red onaj nekozmeticki deo posta. Za ovaj post sam izabrala ovu koznu pismo tasnu, koja je totalno u mom stilu. Obozavam kozne tasne, tako da sam se odusevila kada sam za smesne pare kupila ovu. Ukoliko me pratite na instagramu znate o cemu je rec. 


To je bilo sve za ovaj post Pet nijansi...


Nadam se da Vam se svidja moj ovomesecni izbor. Koristite li Vi neki od mojih odabranih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*




6 коментара: