петак, 16. октобар 2015.

Ljubicasti manikir

  10 comments    

Cao dragi moji,
kao sto sam bila i rekla, povremeno cu sa Vama podeliti neki od mojih manikira i to kako sam do njega dosla.

Za ovaj post sam izabrala ovaj ljubicasti manikir sa belim i rozim detaljima. Da biste uradili ovaj manikir prvo sto morate uraditi jeste da nanesete ljubicasti lak na citavu nokatnu plocu. Ja sam nanela Avon gel finish u boji lavander sky u samo jednom sloju, ali ukoliko Vas lak zahteva dva sloja Vi tako i uradite.


Kada sam zavrsila sa osnovnim lakom uzimamo beli lak, moj je Golden Rose. U pitanju je krec beli lak. Da bismo dobili ovaj grebani efekat potrebno je da sa cetkice skinemo skoro sav lak, kako bi kada cetkicom prelazimo preko nokatne ploce ostao lak samo u obrisima. Znaci ono sto treba da uradite u ovom koraku je da sa cetkice odstranite skoro sav lak, da ostane lak samo u unutrasnjosti cetkice, kako bi lak kada prelazite preko nokatne ploce ostajao samo u obrisima. Kada to uradite to bi trebalo ovako da izgleda:


Kada ste zavrsili i drugi korak, na red je dosao treci korak koji je isti kao i drugi samo je u pitanju druga boja laka. Ja sam za ovaj korak izabrala Avon gel finish lak u boji parfait pink. Posto je ovo malo tecniji lak meni on, iako sam skinula sav lak sa cetkice, nije ostajao u obrisima vec u tufnicama, ali posto se meni i ovako svidjao nisam ponavljala ovaj korak. Kada zavrsite ovaj korak Vas manikir bi trebalo ovako da izgleda:


Na kraju je dosao korak za top coat-om. Ukoliko zelite mozete staviti top coat preko svega ovoga, ali ukoliko nemate ili ne zelite ovaj korak nije obavezan. Ja sam na kraju presla ibd top coat-om.


Ja sam ovu saru uradila samo na jednom noktu, ali na Vama je da odredite da li zelite na jednom, dva, ili mozda na svim noktima. Meni je jedan bio sasvim dovoljan. 

Da li Vam se svidja moj izbor za ovaj post? Da li i Vi volite da se igrate sa lakovima za nokte?

Toliko za sada od mene... Kuckamo se uskoro :*




10 коментара: