среда, 23. септембар 2015.

Tackasti manikir = Parfait pink + Golden Rose krec beli

  6 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
resila sam da Vam napisem malo drugaciji post od ovih do sada. Resila sam da sa Vama povremeno podelim svoj manikir, naravno kada bude malo zanimljiviji i nacin na koji sam ga ja uradila. Prvi koji sam izabrala je "tackasti" manikir u kombinaciji jedne veoma lepe pink nijanse i krec bele boje laka.

Ono sto prvo morate uraditi kako biste uradili ovaj manikir jeste da nanesete Avon gel finish lak za nokte u nijansi parfait pink. Ja sam nanela samo u jednom sloju, obzirom da mu je formulacija veoma dobra da ne zahteva i drugi sloj. Nanela sam u malo debljem sloju.


Dok se jos nije osusio prvi lak, uzela sam krec beli lak Golden Rose i vrhom cetkice pipkala prethodno naneti lak. Posto smo prethodni lak naneli u debljem sloju i posto nije osusen, ovaj lak ce se stopiti sa njim, tako da necete imati neravnina. Ja nisam pazila da tacke stvarno budu tacke, vec sam htela nepravilne oblike, ali ukoliko Vi zelite pravilne oblike to mozete uciniti vrhom cetkice s tim da morate da se dobro potrudite, ali to mozete uraditi i tako sto cete lak nanositi cackalicom ili sredstvima namenjenim bas za to. Posto ja nisam to zelela, nanosila sam cetkicom bez prevelike paznje o obliku sarica.


Ja sam na kraju sve ovo premazala ibd top coatom kako bi mi manikir duze trajao i kako bi se brze osusio. Naravno ovo ne morate da radite ukoliko nemate top coat, ali ja sam navikla da na kraju stavim top coat.


Da li Vam se svideo manikir koji sam sada izabrala? Volite li Vi da se igrate sa lakovima za nokte? :)

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



6 коментара:

  1. Prelepi su ti nokti :) super je kombinacija boja. Ovaj Ibd nadlak planiram vec dugo da probam ali nikako da dodje na red :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :) Ja sam sa njim u love-hate odnosu, ne znam sta da ti kazem. Ono sto sigurno mogu da pohvalim je da mi se mnogo brzo osusi lak kad ga nanesem, a sto se produzenja laka tice cas pomaze, cas odmaze.

      Избриши