субота, 12. септембар 2015.

Noviteti #9/2015

  8 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
dosli smo do jos jednih noviteta. Rekla bih da su mnogo cesci nego inace, ali sta da se radi kada se stvari trose pa se moraju obnoviti zalihe :).

Proizvod koji sam dosta pohvalila, i o kom sam i zasebno pisala jesu Green Pharmacy gel za tusiranje. Sada sam sebe pocastila jednim sa shea butterom i zelenom kafom. Odusevljenje i dalje stoji, samo je miris one prethodne meni bio lepsi.

Sampon koji sam kupila cisto da ga isprobam jeste Revlon flex repair. Prvi utisci su da je ok, a kako ce se na dalje pokazati videcemo.

Posto je u prethodnoj kapanji u Avonu piling za telo Avon naturals bio na snizenju, kupila sam oba mirisa kako bi ih isprobala, obzirom da njihove pilinge nisam nikada koristila, i obzirom da mi je preko potreban piling. Nisam ih jos koristila tako da ne mogu da iznesem svoje misljenje, ali cucete misljenje prvom prilikom. Za sada mogu reci da mi se vise svidja miris jagode :).


Obzirom da je u Lilly-u snizenje Garnier micelarne vode, morala sam da je kupim obzirom da sam bila veoma zadovoljna njome prosli put kada sam je koristila. 

Takodje sam kupila Bioten maramice za skidanje sminke kako bih isprobala, jer sam cula samo reci hvale za njih. Moji prvi utisci su veoma dobri, ali ne bih da pricam o njima mnogo, vreme ce pokazati svoje.


Kada su proizvodi za ruke u pitanju kupila sam Green Pharmacy kremu za ruke i nokte, sa arganom. Moram reci da prelepo mirise, a prvi utisci, sto se nege tice, su fenomenalni. Sigurna sam da ce biti vise reci u narednim postovima o ovoj kremi.

Svoju opsesiju mirisom manga prenela sam i na tecni sapun za ruke, tako da sam kupila Balea tecni sapun sa mirisom manga. Jos ga nisam koristila tako da ne znam kakav je, znam samo da lepo mirise :).

Cvrste sapune kupujem mnogo cesto, sto za ruke, sto za cetkice, sto za sve i svasta. U poslednjoj kupovini sam kupila ovaj Nivea sa aloe verom i cvecem. Veoma lepo mirise a savrsen je za pranje cetkica.


Po mom misljenju Descreet dnevni ulosci su najbolji dnevni ulosci koji postoje. Odnosno to su najbolji koje sam ja do sada probala, zato sam ih i sada kupila.

Ebelin skidac laka za nokte je proizvod za koji sam se sada odlucila kada je odstranjivac laka za nokte u pitanju. Koristila sam neke Ebelin skidace laka za nokte i dobro su se pokazali, pa sam sigurna da ce i ovaj.

Proizvodi koje sam dobila u Farmasi nagradnoj igri su Lovely lips karmini u dve nove nijanse. Moram prvo reci da su nijanse meni prelepe. Kada je sam proizvod u pitanju moram reci da su kremasti, nisu long lasting, ali solidno ostaju na usnama, ne suse usne. Sve u svemu zadovoljna sam ovim karminima. 

Sigurno ste primetili da je u Lilly-u bilo snizenje velikog broja Essence proizvoda, tako sam ja izabrala (jer nije bilo mnogo proizvoda na raspolaganju) kompaktni puder. Nije los, ali nisam nesto odusevljena kao sa ostalim proizvodima koje sam probala od Essence-a.

I poslednji proizvod kada su ovi noviteti u pitanju jeste Farmasi tecni ajlajner sa tvrdom cetkicom. Moram reci da sam odusevljena ovim proizvodom. Veoma jaka crna boja ajlajnera, veoma je postojan, lepo izvlaci liniju, stvarno svaka preporuka kada je ovaj proizvod u pitanju.



To su bili moji noviteti za prethodni period. Da li ste koristili neki proizvod iz mojih noviteta? Cime ste se Vi pocastili a sto biste preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

8 коментара:

  1. Super kupovina! Zanimaju me Green Pharmacy proizvodi, nisam ih do sada probala. Bioten maramice su izuzetne, licno koristim sa pamukom jer mi je koza suva kao barut. Slazem se za Discreet uloske, najbolji su koje kod nas mozes da nadjes, a Avon piling sa cokoladom je meni bio sjajan, nadam se da ce i tebi! Uzivaj...
    Pozdrav, Jelena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Topla preporuka za sve Green Pharmacy proizvode koje sam probala do sada. Drago mi je da vecinom imamo ista misljenja :) Pozdrav :)

      Избриши
  2. Nijanse Farmasi ruzeva/olovki izgledaju fenomenalno. Vec duze vreme razmisljam da isprobam Garnier micelarnu vodu tako da sad pravac Lilly :)

    Giveaway na mom blogu; sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se ove nijanse stvarno mnogo svidjaju :) Nadam se da ce ti se svidjati micelarna, meni je stvarno super.

      Избриши
  3. Sve mi se doapda, volela bih da probam Farmasi i pružim mu šansu jer neki karmini koje sam probla nisu me očarali, Garnier micelarna mi je bila super dok nisam počela da koristim Niveu ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je :) Moram priznati da Nivea micelarnu nisam probala, mozda je uzmem u razmatranje sledeci put :)

      Избриши
  4. Imam piling sa cokoladom i odlican je, spada u blaze pilinge koji mozes koristiti svakog dana i to mi se dopada, miris je bozanstven, samo volela bih da se duze zadrzi na kozi. :)
    Garnier micelarnu obozavam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ga sada prvi put kupila, probala sam ga samo jednom do sada i mogu reci da je ok, samo sto ja ipak volim grublje pilinge.

      Избриши