субота, 19. септембар 2015.

Potroseni proizvodi #9

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
skupila sam citavu kesu potrosenih proizvoda, pa mi je to pokazatelj da je na red dosao post o potrosenim proizvodima. Pa da Vam pokazem sta sam to koristila i iskoristila u proteklom periodu.

Najvise ima proizvoda za telo. Tu je Balea gel za tusiranje iz neke zimske kolekcije. Njega sam odavno iskoristila, ali nisam nesto zadovoljna njime, Balea ima mnogo boljih tusiralica od ove.

I love... mango i papaya losion za telo mi je ok, ne mogu ga mnogo pohvaliti, solidan je ali ne i odlican. Ono sto mi se nije svidjalo je pumpica koja mi nije radila vec posle trecine potrosenog proizvoda. Mislim da se za ovaj novac mogu kupiti mnogo kvalitetniji proizvodi, jedino sto je stvarno za pohvalu je miris.

Nivea in shower body milk sam koristila davnih dana, ali sam naletela sada na praznu bocicu pa rekoh da iznesem misljenje. Koristila sam ovo obicno, i ovo je druga bocica ali nisam zadovoljna. Meni ono nije radilo neki posao, nije mi pruzalo zadovoljavajucu hidrataciju. Sigurno necu kupovati ovo obicno, ali mozda kupim neko od onih novijih pakovanja.

Kada je u pitanju Green Pharmasy gel za tusiranje mislim da su reci suvisne. Svoje odusevljenje sam iznela i u zasebnom postu, a i u mnogim sam spominjala, tako da necu vise nista dodati.

Dove deeply nourishing gel za tusiranje isto jako volim jer mnogo volim Dove tusiralice a i ovaj njihov standardni miris. 


Loreal ideal soft mleko za skidanje sminke je takodje potroseno. Sa ovim proizvodom imala sam love hate odnos. Dobro skida sminku, ali mi je u nekom periodu ostavljalo mnogo masnu kozu nakon skidanja, a u nekim periodima ne. Tako da nisam sigurna da cu ga ikada vise kupovati.

Balea urea sos maska za lice ima stvarno svaku moju pohvalu. Za veoma nisku cenu dobijete veoma dobru masku za lice, jedino je pakovanje malo, a vece nisam videla.

Maybelline BB krema je jedna od boljih koje sam koristila, veoma blaga i osvezavajuca krema sa blagom prekrivnom moci. Pisala sam i zasebno o ovom proizvodu tako da znate celokupno moje misljenje o ovom proizvodu.

Freeman glinena maska za lice sa mentolom i limunom je veoma dobra maska za lice. Sve Freeman proizvode koje sam probala su fenomenalni, pa i ovaj. Pisala sam i zasebno o ovom proizvodu tako da mozete opsirnije procitati moje misljenje o njoj. Ja je bacam iako ima jos malo proizvoda samo iz razloga sto je imam bas dugo, a obzirom da je glinena pocele su da se stvaraju grudvice. Ostalo je malo tako da ide u smece, ali sam sigurna da cu ponovo kupiti Freeman maske za lice, samo sto zelim probati i druge, tako da sada izbor nece spasti na ovu, ali Vam je iskreno preporucujem ako je do sada niste probali red je da to promenite.


Helenton sampon za kosu sam potrosila. U pitanju je neki jeftini sampon sa pijace, ali mogu reci da nije los. Ne mogu da ga hvalim, ali ni da ga kudim.

Dove antiperspirant je takodje potrosen. Nema potrebe da ponavljam koliko volim ovaj proizvod i koliko volim ovaj miris. 

Hemanis skidac laka za nokte je kupljen u lokalnoj parfimeriji i mogu Vam ga preporuciti. Nije skup a dobro skida lak za noktiju.


Vec sam napomenula da su Discreet dnevni ulosci najbolji kod nas. Jedne sam potrosila u prethodnom periodu.

Kosili vlazne maramice sam takodje potrosila, cak dva pakovanja :D. Sve pohvale za ove vlazne maramice. Ovo su manja pakovanja i mislim da su bolje maramice od onih u velikom pakovanju. Ove u manjim pakovanjima su vise natopljene, barem je tako moje iskustvo sa ovim maramicama.

Poslednji proizvod koji sam potrosila u prethodnom periodu jeste Becutan deciji puder. Mislim da sam spominjala dovoljno puta da deciji puder koristim za sve i svasta, a Becutan mi je poslednji koji sam iskoristila.


Toliko o mojim potrosenim proizvodima za prethodni period. Da li ste Vi koristili neki od mojih potrosenih proizvoda?

Da vas podsetim da na blogu i dalje traje nagradna igra, pa ukoliko se niste prijavili to mozete uraditi ovde.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



2 коментара: