субота, 12. април 2014.

Balzami za usne

  No comments    



Da li je moguce imati samo jedan balzam za usne? Ako mene pitate moj odgovor je NE :) Meni su trenutno aktuelna tri : Eucerin, Sofi i Nyx. Eucerin i Nyx koristim vec duze vreme i mogu reci da su veoma dobri. Sto se tice Eucerina nema miris, a ni boju, dosta dobro hidrira usne. Veoma sam zadovoljna ovim proizvodom, ne cini cuda tokom noci, ali par dana koriscenja i usne su vam u super stanju. Ja sam ga kupila u apoteci i ako se ne varam cena je bila oko 200din. Nyx color lip balm, kao sto mu i sam naziv kaze ima boju, moj je u pink boji, a pored ove ima jos 11 nijansi, tako da verujem da svako moze naci onu koja odgovara :) Meni ovaj balzam ima miris na nesto slatko, ne bih znala da ga definisem ali ako moram rekla bih da mirise na jagode. Ja ga koristim kada izadjem iz stana jer kada ga stavite dobijete efekat karmina, i boja ostaje jako dugo na usnama. Sto se tice hidratacije mogu reci da sam veoma zadovoljna.Kupljen je u Alexandar cosmetics-u i kostao je 340din. Od svih balzama za usne Sofi je najnovijeg datuma. Boja ovog labela je zuckasta, s tim da ne ostavlja nikakvu boju kada se namaze. Moj je od vanile i meda, tako da i miris ima (kojim ja nisam nesto odusevljena ali moze da prodje). Naravno da ovo nije jedina vrsta, postoje jos par, ali mi se ova najvise svidela. Sto se hidratacije tice, solidna je, ne cini cuda ali je sasvim dobra za svakodnevno mackanje. Kupljen je na standu u gradu i kostao je 150din.
Koje balzame za usne Vi koristite?

0 comments:

Постави коментар