уторак, 8. април 2014.

Potroseni proizvodi #2

  No comments    
categories: 
Gde je kupovina, tu su i potroseni proizvodi :))) Pa da pocnemo...Kada su u pitanju gelovi za tusiranje potroseni su Balea passionfruit, koji je skroz ok, nista specijalno ali isto tako nije ni los proizvod, a pored njega tu je i Hemel gel za tusiranje - u odnosu na ostale njihove proizvode, ovim nisam odusevljena (solidan ali ne savrsen kao ostatak njihovog asortimana). Sto se tela tice tu je jos i Hemel anticelulit ulje, o kome sam pisala ovde. Johnson's baby sampon koristim za ciscenje lica, i o tome mozete procitati ovde. Veoma sam zadovoljna njime tako da je vec potrosena, ne znam ni ja koja po redu, bocica :). Sto se nege lica tice potrosen je i apotekarski losion za lice, koji nije los, ali planiram da predjem na Loreal, tako da ga necu ponovo kupovati - barem ne u skorijem periodu. Listerine koristim vec duze vreme, a trenutno je potrosen Total care, i mogu reci da su veoma dobri, ali mnogo jaki, tako da cu sada preci na neke malo slabije. U korpi se nalaze i par laka za nokte, za ukrasavanje, koje se ne secam ni kada sam ih koristila, ali posto vec nisu u stanju da se upotrebljavaju idu u kantu, u pitanju su Gabrini lakovi za nokte. Tu je i bezbojni lak za nokte Golden Rose i Essence mint, koji se od stajanja pretvorio u nedefinisanu boju :D Ebelin aceton je istrosen, ali sam sigurna da bocica nece ici u korpu, vec ce se napuniti narednim acetonom, jer je veoma prakticna. 
Koristite li Vi neki od mojih potrosenih proizvoda i kako ste zadovoljni?

0 comments:

Постави коментар