субота, 5. април 2014.

Kupovina #2

  No comments    
categories: 
Resila sam da napravim ovaj post jer mislim da vec ima dovoljno novih proizvoda kojima treba da se pohvalim :) Pa da krenemo... 
Od proizvoda za lice tu je Avon naturals tonik za lice sa divljom ruzom i alojom, krema za predeo oko ociju Oriflame i maska za lice Freeman koju sam spomenula u favoritima za prethodni mesec. Krema za ruke Dove je jedna od mojih omiljenih krema za ruke tako da je morala da se kupi, posto je prethodna potrosena. Tu se nalaze i vlazne maramice Perfex, bez kojih se nigde ne ide :) Venus brijac je jedan od omiljenih, a posto je u toku neko snizenje u DM-u obnovljene su zalihe :) Tu su jos i Nivea gel za intimnu negu, Balea gel za tusiranje sa mirisom lavande i Pure crystal antiperspirant. Za kraj sam ostavila moj favorit sto se tice proizvoda koji su kupljeni u skorijem periodu, a to je mango temptation Victoria's secret body mist.
Da li Vi koristite neki od ovih proizvoda?

0 comments:

Постави коментар