петак, 14. март 2014.

Sofi sumeca kupka

  2 comments    
Vec na pocetku moram reci da sam odusevljena ovim proizvodom. Posto obozavam miris lavande moj izbor je sada, kao i prethodnih puta, bio lavanda. Pored ovog mirisa imaju jos par mirisa (limun, vanila, cokolada...). Koristi se tako sto se kugla ubaci u kadu punu vode, sacekate da se istopi i onda pocnete da uzivate :) Kada ubacite kuglu u vodu pocece da susti, ofarbace malo vodu tj vise ce postati mutna nego ofarbana a mirisace predivno. Jedna kugla moze da traje i za dva koriscenja(koristiti samo jednu polovinu za jedno kupanje). Posle kupanja koza ostaje veoma meka duze vreme a prelep miris ostaje i na Vasoj kozi. Mogu reci da sam veoma zadovoljna ovim proizvodom, i toplo ga preporucujem. Znam da postoje slicni proizvodi drugih proizvodjaca ali ja sam do sada koristila samo ovaj, ali planiram da u skorije vreme probam jos neke :) Ja Sofi proizvode najcesce kupujem po standovima u gradu, ali mislim da ima da se kupe i u Lilly-u i DM-u. Regularna cena ove kupke(u limenci) je 200din, a ja sam je kupila na nekom popustu i platila je 150din. Kupke se mogu kupiti i bez limenke, zapakovane u celofanu, i tada je regularna cena 150din (ako se ne varam). Da li ste vi koristili sumece kupke i kako ste zadovoljni? 

2 коментара:

  1. Ja sam nekada davno imala ovu kuglu, ali mi je stajala u plakaru kao miris :) Sada ne znam gde je, negde je nestala :D A sto se kupki tice, volim da stavim kesice caja u kadu, nekoliko od kamilice, nekoliko od nane, eventualno neka aromaticna ulja (lavanda, ruzmarin), ali vec jaaaako dugo nisam punila kadu i mogu ti reci da mi bas fali :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Steta sto je nisi upotrebila, bas je dobra :) Ma kada je zakon, steta sto se retko setimo da je napunimo :D

      Избриши