субота, 22. март 2014.

Baby sampon

  3 comments    
Vec treci put kupujem deciji sampon u svrhu ciscenja lica. Pocela sam da ga koristim tako sto sam otisla kod koznog lekara zbog nekih problema sa kozom oko ociju i on mi je pored svih kremica i apotekarskih preparata rekao da kupim deciji sampon i sa njim perem lice. Tako je sve pocelo a sada ga stalno kupujem u tu svrhu. Moram reci da super obavlja posao jer veoma lepo ocisti lice. Ja ga koristim i kada skidam sminku i taj posao obavlja sasvim dobro. Jedino u slucajevima kada mi je sminka jaca potrebno je da operem lice dva puta, ali ne bih rekla da je to neki nedostatak. Koristim ga i ujutu i uvece pre losiona za lice. Ne isusuje lice, kao sto rekoh dobro cisti, a nemate ni problema sa time da ce Vam uci u oci i peckati jer je za decu, a kao sto i pise no more tears - nema vise plakanja :))) Kao sto i sami znate ovakve preparate mozete kupiti u bilo kojoj radnji koja drzi  deciju kozmetiku. Ja sam ga sada kupila u Lilly-u, kostao je 215din.

3 коментара:

  1. Анониман23. март 2014. 03:54

    Vidis meni je licno dr. Milojevic rekao da koristim najobicniji dove sapun i to samo uvece. Ujutro se samo umijem i stavim kremu i to je to.

    Bas me cudi da ti je ovaj genije rekao da koristis sampon kad ima toliko drugih stvari.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa rekao mi je zato sto je jako blag, a ispostavilo se da mi bas odgovara :)

      Избриши
    2. Tacnije on je meni rekao da tada koristim sampon, ne inace, ali posto je meni skroz odgovaralo ja sam nastavila :)

      Избриши