среда, 19. март 2014.

Antiperspiranti

  2 comments    
Antiperspiranti su vrsta dezodoransa koji sprecavaju znojenje i neprijatne mirise. Veliki broj nas ima problem sa znojenjem, tako da je nemoguce zamisliti dan bez antiperspiranta. U poslednje vreme ja koristim ova tri, Dove original, Nivea pure & sensitive i Nivea stress protect. Moram reci da sam najzadovoljnija poslednjim- stress protect, jer stvarno pruza neverovatnu zastitu. Uz pomoc Nivea stress protect zasticeni ste od znojenja i neprijatnih mirisa ceo dan, sigurno. Na njemu pise 48h ali mislim da je to preterivanje, nemoguce je toliko dugo ostati zasticen, a druga stvar je da cete se Vi za ta dva dana sigurno kupati a i koristiti ga ponovo :) Tako da je on moja topla preporuka. Sto se tice drugog Nivea antiperspiranta-pure & sensitive mogu reci da i on ima veoma dobru zastitu i da prelepo mirise. A sto se tice Dove original miris je neprekosnoven, a zastita je solidna. Ako moram da uporedim Dove sa Niveom moram reci da ova dva Nivea antiperspiranta pruzaju bolju zastitu od Dove original. Sve u svemu ja preporucujem sva tri, jer su stvarno jako dobra, ali moj favorit je stress protect. Koristite li Vi neki od ovih antiperspiranta i kako ste zadovoljni?

2 коментара:

  1. Koristim Stress Protect mjesecima, i ne planiram ga mijenjati, jer mi je zaista nezamjenjiv. Druga dva nisam probala, ali koliko sam zadovoljna sa SP. drugi mi i ne treba. :)

    ОдговориИзбриши