понедељак, 10. март 2014.

Rimmel lakovi za nokte

  No comments    
Iako vec duze vreme radim ojacavanje prirodnih noktiju to ne znaci da ne koristim obicne lakove :) Koristim ih jako cesto, kada par nedelja nakon ojacavanja veoma primetno izraste nokat onda obicnim lakovima mazem preko gela. Ne znam da li sam ja samo umislila, ili je stvarno tako, ali tada mi se mnogo brze susi lak na noktima nego kada mazem direktno na svoj nokat-bez gela. Iz tog razloga nisam merodavna da pricam o tome da li se brzo suse jer sve koje koristim preko gelova, po mom misljenju, se brzo suse. Sto se tice mazanja samog laka moram reci da sam odusevljena sirokim cetkicama, koje ova dva laka imaju. Sto se tice desnog laka-402 urban purple dovoljno je da se samo jedanput predje lakom preko noktiju da bi izgledao savrseno, a sto se tice drugog laka-705 reggae splash posto je dosta svetla boja mora se vise puta preci da bi izgledao lepo. Iako sam prezadovoljna bojom 705, nisam zadovoljna time sto ostaju strafte kada se maze, tako da je potrebno vise puta premazati, a ni tada niste sigurni da ce lepo ispasti. Cene ne mogu da se setim jer sam ih kupila letos, ali mislim da su bili oko 400din. Da li ste Vi koristili Rimmel lakove i kako ste zadovoljni?

0 comments:

Постави коментар