среда, 5. март 2014.

Hemel perfect cover

  No comments    
Puder koji sam u vise navrata spominjala i hvalila jeste Hemel perfect cover. Ja sam ga koristila par godina i bila sam jako zadovoljna. Sada ga vise ne proizvode, jer su resili da proizvode samo preparativnu kozmetiku, a meni je poslednji puder koji sam kupila ostao, s tim da ga ima jos jako malo u bocici ali ga necu baciti sve dok mu dusu ne iscedim :))) Veoma je blag, nema jak miris, dobro prekriva - obzirom da je to sve sto meni jedan puder cini savrsenim, mogu reci da je za mene ovaj puder to i bio :) Ima zastitni faktor 10 tako da stiti kozu lica od stetnog uticaja suncevih zraka. Sve u svemu ovo je moj veciti favorit :) Mozda se moze naci kod nekih prodavaca Hemel kozmetike, ako im je ostalo u zalihama. Cena je nesto ispod 1200. Da li ste Vi koristili neki od Hemel tecnih pudera i kako ste zadovoljni?

0 comments:

Постави коментар