уторак, 5. децембар 2017.

Utisci o novim proizvodima

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Zelela sam da pocnem malo drugaciji post kada su noviteti u pitanju. Umesto da Vam pricam o tome sta sam kupila u prethodnom periodu, resila sam da sa Vama delim utiske o proizvodima koje sam kupila u prethodnom periodu, a do sada ih nisam koristila. Posto odavno nisam pisala o novitetima ovde ima proizvoda koje ste odavno videli (najcesce u favoritima).


Davnih dana kada je bilo Essence snizenje kupila sam par proizvoda koje do tada nisam koristila, da ih isprobam. Prvi o kome bih da pricamo jeste Satin touch rumenilo. Moram reci da mi se mnogo svidja. Ovo je prvo kameno rumenilo koje sam probala od Essence-a i moram reci da sam stvarno odusevljena. Ja ga koristim i u svrhu senke i odlicno mi se pokazalo. Stvarno ima svaku preporuku.

Tada sam kupila i ajlajner koji svi hvale Dip eyeliner. I ako mene pitate ja uopste nisam odusevljena. Meni ovaj ajlajner cak i ne ostaje na kapcima ceo dan, kao vecina koje sam koristila do sada. Tako da je ovo proizvod od kog sam mnogo vise ocekivala i ne verujem da bih ga ponovo kupila.

Tada sam kupila i njihov ruz Mat mat mat u nijansi 01 natural kiss. Veoma mi se svidja, mat je a ipak bas lepo kremast, ali zbog toga ne ostaje predugo na usnama. 

Sada sam shvatila da sam tada isto kupila i tecni puder Stay all day, ali sam zaboravila da ga uslikam. Za njega mogu da kazem da mi se pokazao veoma dobro, vise nego sto sam ocekivala. Ali moram da kazem da zna da oksidira, to je ono na sta morate da obratite paznju.


Moram priznati da od Yves rocher brenda nisam probala nista do sada. Kupila sam ovu kupku sa mirisom magnolije i odlicno mi se pokazala. Svidja mi se i pakovanje, koje je bas kompaktno. Sigurna sam da cu kupiti jos neki njihov proizvod jer me je ovaj bas odusevio.

Videla sam da je u Lilly-u stigao ovaj 8x4 antiperspirant tako da sam ga kupila da ga isprobam. Ima vise mirisa ali se meni ovaj najvise svideo. Medjutim uopste nisam zadovoljna mirisom. Nekako mi je mnogo vestacki jak. Sto se efekta tice, smanjuje znojenje, ali se meni ne svidja kako mirise. Nekako mi mirise na one jeftine stare antiperspirante, a ja takve stvarno ne volim.


A sada micelarne vode. Loreal micelarnu sam s ciljem kupila jer sam zelela da je probam i mogu reci da mi je dobra. Skine lepo sminku, ne ostavlja nikakav lepljiv ili neobican osecaj na kozi. Stvarno nemam sta lose da kazem za nju.

Dok sam Nivea micelarnu kupila zbog akcije koja je bila u Lilly-u, tako da je neplanirano dosla u moje ruke. Moram reci da nisam ljubitelj Nivea proizvoda, ali ova micelarna mi se veoma lepo pokazala. Zato sam posle nje resila da probam jos neke Nivea proizvode, ali to ce biti u nekom od sledecih postova ovog tipa.


Ziaja proizvode sam koristila i do sada ali samo za telo, a sada sam kupila njihovu dnevnu kremu za lice. Svidja mi se kako se ponasa na kozi. Koza je lepo upije i ostane veoma mekana na dodir. Iako volim da krema ima neki miris, volim ipak da taj miris bude blag, sto kod ove kreme nije slucaj. To je jedina zamerka koju imam kada je ova krema u pitanju, veoma jak miris. Ukoliko Vama to ne smeta preporucila bih da probate ovu kremu.

E sada proizvod koji je jedno od mojih otkrica ove godine (bice post o takvim proizvodima uskoro), a to je Eveline suvo ulje. Prelepo mirise, odlicno se upija, ostavlja savrsenu kozu. Ove reci su dovoljne da opisu koliko mi se svidja ovaj proizvod. Obavezno ga probajte!


Znate kada kazu Youtuberi su me 'naterali' da probam. E tako sam ja kupila sledeci proizvod, gledajuci jedan od videa na Youtube-u paznju mi je zaokupirala ova stvarcica. U pitanju je Dontodent 'cetkica' za jezik. Ne znam da li Vi imate naviku da perete jezik kada perete zube, ali meni je to sastavni deo pranja. Moram reci da sam ocekivala da bude mnogo grublja. Nije losa stvarcica, ali ja sam ipak nesto vise ocekivala.

U tom izletu u DM primetila sam i ove Bioten balzame za usne. Moram priznati da nisam znala da Bioten u svom asortimanu ima i balzame za usne, ali sam se prijatno iznenadila. Prijatno sam se iznenadila i njegovim dejstvom. U pitanju je jedan veoma dobar balzam za usne. Tako da Vam rado preporucujem da ga probate.


U poslednjim potrosenim proizvodima bio je jedan Antonio Banderas parfem, a evo ga ovde drugi :D. U pitanju je Queen of seduction. U pitanju su parfem i parfemisani losion za telo. Veoma lepog mirisa, ali postojanost mu nije na zavidnom nivou. Ne traje kratko, da me ne shvatite pogresno, ali ne traje ni citav dan. Ja postojanost ovog parfema produzim tako sto pre nanosenja parfema na ta mesta nanesem malo losiona za telo. Tako ja resavam ovaj problem. Ali moram da naglasim da je miris veoma lep!


Jos jedno otkrice ove godine jeste Nivea micelarni sampon. Mozda je jos uvek rano da to kazem, ali samo zelim da Vam kazem koliko mi se ovaj proizvod odlicno pokazao. Obavezno ga probajte ukoliko jos uvek niste!


Za Trend it up sminku ste sigurno culi, kao i za ovaj 2in1 tecni puder, zato sto ga svi hvale. Pa cu i ja, jer je stvarno dobar. Za nisku cenu dobijete veoma dobar puder. Obavezno ga probajte!

Jos jedan proizvod od Trend it up brenda koji mi se odlicno pokazao je Maxi volume eyettention maskara. Ovo je odlicna maskara, jedino sto joj zameram je sto ne uvija trepavice dovoljno, cak i ono sto uvije padne tokom dana. Tako da bih Vam preporucila da koristite uvijac pre ove maskare. Ali savrseno rasceslja trepavice, da im dodatnu gustinu i duzinu. Sto se toga tice odlicna je, zameram joj samo uvijanje.

To su bili moji utisci o novim proizvodima. Da li ste Vi probali neki od spomenutih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


2 коментара:

  1. Esensov tus sam imala fenomenalan je ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/12/05/zastita-koze-lica-tokom-zime/

    ОдговориИзбриши