среда, 29. новембар 2017.

Poredjenje: Garnier micelarni gel VS Garnier Essentials grape gel za umivanje

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Kao sto sam i obecala poredicemo proizvode. Ovaj put ne postoji neka ogromna cenovna razlika, tacnije cena im je priblizna, ali po mom misljenju postoji ogromna razlika u samim proizvodima. Ovaj put cemo porediti Garnier micelarni gel za umivanje i Garnier Essentials grape gel za umivanje.


Znate li kako ide reklama za ovaj micelarni gel za umivanje? Kada ona devojka uzme ovaj gel i trlja oci sa njim... E pa verujte da bi Vam oci ispale kada biste to stvarno uradili sa ovim gelom. Eto, na samom pocetku sam iznela svoje nezadovoljstvo ovim gelom. U pitanju je micelarni gel koji je namenjem i za lice i za oci i za usne. Za lice i usne moze da se koristi, ali za oci nikako. Osim ukoliko ne zelite da placete narednih 10minuta. Nikako se ne slazem da je u pitanju nezna formula kako sam proizvodjac kaze i nikako Vam ne bih preporucila da koristite ovaj gel za skidanje sminke sa ociju ili uopste za umivanje tog dela lica. 

Kada je ostatak lica u pitanju mogu reci da je solidan gel za umivanje. Lepo ocisti lice, skine sminku solidno, ne perfektno ali nisam to ni ocekivala. 

Sve u svemu nisam ocekivala da toliko iritira predeo oko ociju i to mi se ne svidja ni malo. Ja od gela za umivanje ocekujem da ga mogu koristiti i u tom predelu i da mi ne smeta ni malo, a pogotovo od gela koji to i propagira. Ja ovaj gel sigurno necu vise kupovati, jer kazu da imam lepe oci pa ne bih da prerano ostanem bez njih. Salu na stranu, ne svidja mi se sto toliko iritira predeo oko ociju tako da ga ne bih preporucila.


Gel za umivanje koji koristim vec duze vreme (koristila sam ga i ranije vise puta) jeste Garnier Essentials grape. Ovo je, za razliku od prethodnog, meni odlican gel za umivanje. Odlicno skine sminku, lepo ocisti lice, a sto je veoma vazno nije agresivan za predeo oko ociju. Sa ovim gelom normalno skidam sminku sa ociju bez ikakvih iritacija.

Veoma sam zadovoljna ovim gelom za umivanje, zato ovo i nije prvi put da ga koristim, a sigurna sam da nije ni poslednji.

Kada rezimiramo i uporedimo oba proizvoda, jasno je da Vam preporucujem da probate Garnier Essentials grape gel za umivanje, a da Garnier micelarni gel zaobidjete. Ovo je moje iskustvo sa ovim gelovima za umivanje, ali nazalost nisam jedina koja kuka (bukvalno) na Garnier micelarni gel.

To su bila moja iskustva i poredjenja kada su ovi gelovi za umivanje u pitanju. Da li ste Vi probali neki od ova dva gela i koji je Vas omiljeni gel za umivanje?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

0 comments:

Постави коментар