среда, 27. децембар 2017.

Kupovina u Budimpesti 2017.

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Kao sto sam i obecala ovaj post ce biti o mojoj kupovini u Budimpesti. Zelela sam da sa Vama podelim svoje iskustvo kada je soping u Budimpesti u pitanju. Kozmetike skoro uopste i nema, iako je moj cilj bio da samo kozmetiku kupim, ali retko kada bude onako kao sto planirate. Barem je tako to kod mene.

Moja kupovina se na kraju zavrsila u H&M-u gde sam i kupila sve sto vidite.


Ono sto bih izdvojila kao najveci ulov jeste ova kratka jakna. Debela je, tako da moze da se nosi i zimi kada bude malo veci minus. Meni se bas svidela jer je neobicna, a rukavi malo idu u mis rukave, nisu obicni. Ona  je bila oko 3500dinara (pisacu Vam cene u dinarima da bi znali kako se cene krecu u odnosu na cene kod nas). 


Od stvari sam kupila jos ova dva duksa. Levi, crni, mi se mnogo svideo jer je u ovim cvetnim motivima koji su veoma popularni sada. Malo je siri i kao kod jakne rukavi malo idu u mis rukave, sto se meni bas svidja. Njegova cena je bila nesto malo vise od 1000dinara.

Drugi duks je obican, siroki sivi duks. Veoma je mekan, a obzirom da je basic moze da se ukombinuje uz sve i svasta. Njegova cena je bila oko 750dinara.


I za kraj stvari za kucu. Kupila sam ovaj crno beli prekrivac/cebe. Meni se dezen mnogo svidjao, a moze biti multifunkcionalan. Njegova cena je bila oko 1500dinara.

Ovo sto vidite sa desne strane, sa resicama je veliki peskir. Koji je odlicnog kvaliteta, a kostao je oko 700dinara. Mislim da je to bio jedan od boljih ulova, samo mi je zao bilo sto nije bilo vise.

Ne znam da li znate koliko obozavam lepe i velike solje. Tako sam sebe pocastila ovom, veoma lepog oblika. Njena cena je bila oko 250dinara.

Obzirom da je cena od 100din za 18 malih sveca smesna, kupila sam par pakovanja ovih svecica sa mirisom ruze.

I za kraj jedini kozmeticki proizvod... piling za usne. Probala sam ga vec, dobro mi se pokazao. Jedino mi se miris ne svidja, mirise na kokos.

Kao sto vidite nisam kupila mnogo toga, ali sam htela da Vam prikazem kako se krecu cene kod njih kada krene popust. Sve stvari koje sam kupila bile su na snizenju, ali tada nije bio preveliki popust jer su snizenja tek kretala. I sve stvari su kupljene u H&M-u. Cak i ove za kucu. Nisam znala da postoji deo H&M-a koji prodaje stvari za kucu, a sada mi je drago da tako nesto postoji jer imaju odlicne stvarcice.

Sigurna sam da su u Budimpesti sada mnogo veca snizenja i da se tek sada isplati otici u soping, tako da bih Vam preporucila da to uradite. Ja sam zadovoljna kupovinom, iako uopste nisam planirala ovo da kupim, ali valjda je tako i najbolja kupovina.

Ja sam sve ovo kupila u Arkad soping centru, koji se nalazi odmah prekoputa zeleznice stanice, tako da ukoliko idete samo u soping najlakse Vam je vozom jer se taj soping centar nalazi odmah tu.

Ono sto bih Vam ja skrenula paznju kada je u pitanju Budimpesta, a verovatno i citava Madjarska (barem ta turisticka mesta i mesta predvidjena samo za kupovinu) jeste razmena deviza. Jedan kurs Vam pise na kursnoj listi, a oni Vam razmenjuju po drugom, jer svuda uzimaju proviziju. Tacnije skoro svuda. Negde mozete naci menjacnicu gde ne uzimaju proviziju, ali morate malo vise da prosetate po gradu da biste nasli.

To je bilo moje iskustvo sa kupovinom u Budimpesti. Jeste li Vi nekada bili u Budimpesti u kupovini i kakvo je Vase iskustvo?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара: