среда, 20. децембар 2017.

Favoriti prethodnih meseci

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji, 
Odavno Vam nisam pisala o favoritima tako da sam sada resila da spomenem proizvode koje sam u poslednje vreme najcesce koristila, a koji su mi se odlicno pokazali. Naravno bice i onih random favorita.


 U poslednje vreme najvise sam koristila Multiactiv losion za telo sa aloe verom i veoma mi se svidja. On je pri samom kraju, sto je i dobro jer mi je sada potrebna malo jaca nega, ali do sada je ovaj losion odlicno obavljao svoj posao. Da naglasim da je i miris savrsen.

Medju ovim favoritima morao se naci i VZK pantenol plus. Ovo je krema koju, kada dodje hladnije vreme, koristim za sve. Ruke, lice, stopala, usne... Bukvalno za sve. Dodje kao prva pomoc za sve sto Vam treba.

Sada je na red dosao jedan novitet. U pitanju je Nivea micelarni sampon. Meni se ovaj proizvod odlicno pokazao i sigurna sam da cu ga ponovo kupiti.


Kada je lice u pitanju imam neke stare favorite, dok su neki prvi put korisceni. Proizvod koji do sada nisam koristila, a koji mi se veoma lepo pokazao jeste Nivea micelarna voda

Nisam sigurna da li se ovaj proizvod do sada vec nalazio u favoritima, ali bez obzira sada se sigurno treba naci jer ga obozavam, a veoma cesto sam ga koristila u poslednje vreme. U pitanju je Avon Planet spa treasure of the desert piling za lice.

Ova prazna bocica, a i jedan od mojih poslednjih postova sve govori o tome koliko mi se svideo i koliko sam koristila ovaj Garnier essentials grape gel za umivanje


Kada je sminka u pitanju imam samo dva favorita. Prvi je Trend it up 2in1 tecni puder, koji je odlican.

A drugi je Farmasi happy face kameni puder, koji ja koristim u svrhu broznera, da utoplim malo lice obzirom da je nijansa pretamna za moj ten.


A sada da predjemo na ostale favorite. Mozda znate, a mozda i ne, da sam zaludjena svime sto se koristi da ves sto duze mirise. Tako sam se sada zaludela ovim Coccolino intense omeksivacem. Predobar! Mislim da je naziv intense isuvise blag da se opise jacina ovog mirisa.

Ukoliko ste me do sada pratili sigurna sam da znate da obozavam da pijem caj. U prethodnom periodu sam nasla jedan koji obozavam. U pitanju je Loyd limun, djumbir i med. Savrsen za zimski period!

E sada moja opsesija poslednjih mesec dana. Maoam bombone. Nema potrebe da kazem nista, osim da sam postala zavisnik :D.

Zelela bih da Vam preporucim jedan film i jednu destinaciju za obici. Prvo film... Sigurna sam da ste videli reklamu za film Viktorija i Abdul. E pa nisu ga za dzabe toliko reklamirali i skretali paznju na njega. Stvarno je vredno pogledati ga.

Pre par dana sam sa majkom obisla Budimpestu. Bili smo na jednodnevnom izletu. Moram Vam reci da sam zaljubljena u taj grad. Prvi put sam je obisla, ali sigurno ne i poslednji. Ukoliko volite prelepe gradjevine, a volite i savrsenu praznicnu atmosferu obavezno je obidjite ovih dana. Planiram da Vam snimim i sta sam ja to tamo kupila, iako nema nista od kozmetike, jer zelim sa Vama da podelim svoje iskustvo i kada je soping u pitanju, tako da ce to verovatno biti naredni post. Pa ukoliko Vas to zanima, bice na blogu za par dana. A evo i par slika ovog prelepog grada...




Nadam se da ste uzivali u ovom postu... Ja jesam dok sam ga pisala.

Koji su Vasi favoriti iz prethodnog perioda i sta je to sto biste preporucili drugima?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара: