четвртак, 16. новембар 2017.

Moja jesenja make up rutina

  2 comments    
categories: ,

Cao dragi moji,
nije me bilo duzi vremenski period i izvinjavam se zbog toga. Pokusacu da budem redovnija. Resila sam da sa Vama podelim svoju trenutnu rutinu sminkanja. Neke od ovih proizvoda koristim vec duze vreme, dok su neki u mojoj rutini poslednjih mesec dana. Pa da pocnemo...


Proizvod koji koristim vec nekih mesec dana jeste Trend it up 2in1 tecni puder. Moram reci da mi se veoma dobro pokazao, videcete ga sigurno i u mojim narednim favoritima jer odlicno obavlja svoj posao.

Nakon sto sam nanela tecni puder nanosim kremasti korektor od Avona. Korektor nanosim na podocnjake, malo na bradu i malo na celo. Nemam problematicno lice, ali kada se pojavi neka bubuljica ili neka druga nepravilnost na licu takodje je prekrivam ovim korektorom.


U poslednje vreme proizvod koji skoro nikad ne izostaje u mojoj rutini jeste rumenilo. Vec neko vreme koristim ovo Essence satin touch rumenilo. Veoma lepa kajsijasta nijansa. Moram reci da nisam mnogo ocekivala od njega, ali mi se dobro pokazalo.

Proizvod kojim zavrsavam svoju rutinu kada je lice u pitanju jeste hajlajter. Na dnevnoj bazi koristim Aura moonlight jer je veoma diskretno i idealno je za svakodnevnu upotrebu.


Mozda se pitate sta ce ponovo rumenilo na slici, ali ono se ovde nalazi zato sto ga koristim kao senku. Na ceo kapak stavim rumenilo, zatim dodam malo Llums senke u nijansi 04 orange pink, ali samo kada zelim da dodam malo sljikica u ovaj izgled, dok na spoljne uglove oka dodam Kiko senku u broju 119

Veoma cesto na kapke stavim samo rumenilo i moj izgled je zavrsen. Volim da koristim jedan proizvod u vise svrha, jer mi tada nekako citava sminka deluje stopljeno, jer su iste nijanse na licu.


Obrve popunjavam Aura olovkom za obrve, koju imam mnogo dugo i mislim da se nikad nece potrositi, ali se ne bunim jer je stvarno odlicna. 

Kada su trepavice u pitanju vec neko vreme koristim Trend it up maxi volume eyettention maskaru. Sigurna sam da cu i o njoj vise pricati u narednom periodu, ali mogu reci da sam veoma zadovoljna njom.

I za kraj karmin koji najcesce koristim u poslednje vreme jeste Essence matt matt u nijansi 01. Lepa nude nijansa, a ja takve najvise i volim.


Na kraju to izgleda ovako... Imajte na umu da kamera 'pojede' dobar deo sminke, ali ovo su najbolje slike koje sam mogla da uradim... Nadam se da imate razumevanja.

Kako Vam se svidja moja rutina sminkanja? Koji je Vas omiljeni proizvod kada je sminka u pitanju?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара:

  1. Razmisljam da kupim taj tecni puder svi ga hvale ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/14/sasava-baklava/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veoma je dobar, neces pogresiti. Mnogi kazu da ima potpunu prekrivnu moc, sa tim se ne bih slozila, ali ima dobru prekrivnu moc to ne mogu da osporim.

      Избриши