среда, 22. новембар 2017.

Potroseni proizvodi #2/2017

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Napunila se korpa sa proizvodima koje sam potrosila, tako da je red dosao na post o potrosenim proizvodima. Pa da krenemo...


 Kada su tusiralice u pitanju potroseno je Dove ulje za tusiranje. Obozavam ovu tusiralicu, jos jedna je pri kraju, tako da Vam to govori o tome koliko mi se svidja.

Jos jedna koja mi se mnogo svidja, a potrosena je je Nivea creme care. Obozavam ovako cist miris tusiralica.


A sada jedna mesavina... Potrosen je Bell hypoallergenic tecni puder i moram reci da mi se bas svideo. Nisam nista ocekivala od njega, ali mi se odlicno pokazao.

Jedna od mojih omiljenih maskara je takodje potrosena. U pitanju je Maybelline lash sensational. Odlicna maskara.

Obozavam Aura trepavice, a sada u korpu idu ove 05. Mislim kao sto vidite otisle su one i pre u korpu :D.

Jedne od meni omiljenih maramica za skidanje sminke takodje idu u kantu, a to su Bioten. Nije bitno koje su, sve su mi odlicne (mada svako normalan bi gledao tip koze za koje su predvidjene).

U kanti je zavrsio i mali Popart skidac laka za nokte. Ovaj mi se odlicno pokazao, ima sve moje preporuke. 

Takodje sam potrosila i Antonio Banderas Her golden secret parfem. Lep, ali ne toliko postojan parfem. 


 Obozavam krupne i jake pilinge za telo, a ovaj Freeman slani piling je bio upravo takav. Odlican piling i sigurna sam da cu probati jos neki njihov piling jer sam ovim odusevljena. Moram da se osvrnem i primetim da mi se svi njihovi proizvodi mnogo svidjaju. Probajte ako niste.

Jos jedan Dove derma spa uplifted losion za telo je potrosen. Obozavam ovaj losion, samo sto za zimski period ipak treba jaca hidratacija od ove. Barem meni.


Moram da kazem da se ne secam kada sam kupila ovu Garnier dvofaznu micelarnu vodu. I na pocetku mi se mnogo svidjala, a onda kada pogledam koliko sam je dugo koristila i da sam pre posezala za obicnom shvatam da mi i nije toliko prijala. Odlicno ona skine sminku, ali je meni pocelo da smeta to ulje. Ne ostavlja ona mnogo uljani efekat, ali je meni pocelo da smeta, zato se i trosila tako sporo. Ali da odlicno obavlja svoj posao to ne mogu da osporim.

Dove youthful vitality regenerator je takodje potrosen. Veoma dobar regenerator, meni je bas odgovarao.

I za kraj Playboy dezodorans ide u kantu. Obican dezodorans, nista posebno.

To su bili svi moji potroseni proizvodi za sada... Da li ste Vi koristili neki od mojih potrosenih proizvoda i kako se Vama pokazao?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*

0 comments:

Постави коментар