петак, 22. септембар 2017.

Aura Cover me korektor u stiku

  4 comments    

Cao dragi moji,
ovo je post koji mnogo dugo ceka da se ispise i objavi. Zasto? Ni sama ne znam. U pitanju je proizvod koji sam obozavala da koristim i koji cu, sigurna sam, koristiti jos dugo. U pitanju je Aura cover me korektor u stiku.

Korekor dolazi u 5 nijansi, ako se ne varam, a moja nijansa je 151 Beige. Naravno ovo je jedna od svetlijih nijansi, jer sam ja bas svetle puti. Meni ova nijansa odlicno dodje za prekrivanje tamnih kolutova ispod ociju. Malo mi posvetli to podrucje, a savrseno prekrije podocnjake.


Kada su linijice ispod ociju u pitanju ja moram priznati da ja sa time uvek imam problema, ali da je ovo korektor koji mi se veoma malo uvlaci u porice i stvara te linijice.


Kao sto mozete da vidite dosta je gust, ali zato i ima savrsenu pokrivnu moc. Iako je gust veoma je kremast i ne naglasava suve delove. Lepo se blenda i savrseno prekriva sve nepravilnosti.

Obzirom da je u formi stika moram priznati da nije jedan od onih koje uopste ne osetite na licu. Daleko od toga da stvara osecaj maske ili da smeta na licu, ali ga osetite. Ja ga nanosim na podocnjake i mogu reci da osetim da ga imam na licu, ali kao sto rekoh ne previse. Htedoh reci da nije najlaganiji korektor. Ukoliko zelite neki laganiji preporucila bih da probate njihov tecni korektor koji je takodje odlican.


Cena ovog korektora je nesto ispod 400dinara i mozete ga naci gotovo u svakoj parfimeriji i drogeriji.

Ne znam sta bih dodala jos sto se tice ovog korektora osim da je odlican i da ga obavezno probate ukoliko zelite korektor koji ima skoro pa potpunu pokrivnu moc.

To je bilo moje iskustvo sa ovim korektorom. Da li ste Vi probali ovaj korektor i koji je to korektor koji biste Vi preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

4 коментара: