петак, 12. септембар 2014.

Kupovina #6

  6 comments    
categories: 
Dosao je red i na post o poslednjoj kupovini :) Moglo se i naslutiti obzirom da je poslednji post bio o potrosenim proizvodima... a gde su potroseni proizvodi tu je i kupovina :)

Pa da pocnemo, obzirom da ih nema bas malo...
Kada je rec o proizvodima za lice, ono cime sam sebe castila u prethodnom periodu jeste Vichy aqualia thermal hidration dynamique krema za lice. Dugo sam se dvoumila koju kremu da kupim, i izbor je spao na Vichy. Kada je skidanje sminke u pitanju, resila sam da isprobam Garnier micellar cleansing water, i mogu reci da sam vec prezadovoljna.Ono sto se nalazi medju novitetima kada su u pitanju proizvodi za lice je i Nivea pure & natural cleansing toner.


Prelazimo na proizvode za kosu...
Veliki deo ovih proizvoda kupujem na pijaci, pa sam tamo i pronasla Amalfi sampon za kosu i regenerator. Za sada su se ok pokazali, videcemo da li ce tako i ostati.Naravno tu je i Gliss Kur ultimate repair regenerator u spreju. Vec sam pisala o tome da sam odusevljena njihovim regeneratorima u spreju, tako da sam obnovila svoje zalihe :)


Kada je u pitanju Nivea creme care kupalica u pitanju, shvatila sam da mi malo pakovanje nije dovoljno, pa sam se pocastila velikim.

I love... mazalice za telo obozavam jer imaju savrsen miris, tako da sam ugrabila mango & papaya body butter (trenutno je na snizenju u Lilly-u i kosta 305din) jer je mango postao moj omiljeni miris :D

Kupih i ja vaseline Alter Heideschafer kako bih ga mazala, pretezno na stopala (jer su mi apotekark rekle da ne sme da se maze na lice), i za sada sam zadovoljna dejstvom.

Decije pudere stalno koristim nakon depilacije, tako da je moj izbor sada spao na sensitive Kosili.

I poslednja, ali ne i manje vazna stavka u ovoj kupovini, jeste Golden Rose velvet matte ruz za usne. Moj je u boji 03, svetlo braon boja.

To je sve sto se tice moje skorasnje kupovine...

Koristite li Vi nesto od mojih noviteta i kako ste zadovoljni?

6 коментара:

  1. Za miscelarnu vodu se slazem da je odlicna... ja trenutno koristim Garnier a sledeca na redu za testiranje je Mixa. Ovaj gliss kur koristim od kako se pojavio i nemam nameru da ga menjam. Ja sam naletela na vanilla butter u pola cene, a nikako da uzmem jos neki. Golden rose mat karmini su malo suvlji za moj ukus, mada su im boje odlicne kao i pigmentacija... Eto, ja o svemu po malo, ali sam morala jer dosta ovoga i sama koristim :))

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ni jedan proizvod koji se nalazi u novitetima. Ali, već neko vreme merkam Garnierovu miceralnu, tako da ćemo podeliti iskustva :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja do sada nisam koristila miceralne, pa ne mogu da je uporedim, ali ovom sam baaas zadovoljna

      Избриши