уторак, 9. септембар 2014.

Potroseni proizvodi #4

  2 comments    
categories: 
Shvatila sam da post ovakvog tipa bas odavno nisam pisala, pa resih da ga napisem. 

Vecina potrosenih proizvoda je za telo, pa da pocnemo...

Kupalice koje sam potrosila u prethodnom periodu su Balea carambola i lambada (pravi letnji, osvezavajuci miris) i Nivea creme care (moja omiljena Nivea kupka).

Ono sto sam potrosila jeste i Sofi sumeca kupka od lavande. Obozavam ove kupke jer kozu ostavljaju neverovatno mekanom i prijatnom na dodir.

Kada su mleka za telo u pitanju potrosena su Body drench argan oil (savrsen miris) i Nivea nourishing (svidja mi se miris-tipican Nivein, ali za moj ukus mnogo masno mleko za telo).

Antiperspiranti koji su potroseni su Dove original(moj omiljeni miris) i Nivea duble effect (solidan antiperspirant).

Sto se nege lica tice potrosena su dva proizvoda:
Bioten skin moisture krema za lice ( u pocetku mi nije odgovarala, ali na kraju mi je odgovarala jer sam dobar deo svoje rutine promenila), 
a drugi proizvod je Avon natural's herbal tonik za lice (za moj ukus prejak).

Toliko o mojim potrosenim proizvodima u prethodnom periodu...

Da li Vi koristite nesto od ovih proizvoda?

2 коментара:

  1. Meni su Dove dezodoransi najbolji. Planirala sam da probam bioten kremu za lice, mada sad nisam sigurna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovaj Dove obozavam zbog mirisa, ali sto se zastite tice Nivea stress protect mi je najbolji... Ja ti preporucujem da je probas, svakako nije losa, a obzirom da nije skupa neces mnogo ni izgubiti da ti se ne dopadne mnogo... Uvek je mozes koristiti kao podlogu za sminku :)

      Избриши