субота, 9. август 2014.

Esi aloe vera gel

  No comments    
Vec na pocetku da se izvinim sto me nije bilo odredjeno vreme. Svasta se nesto izdesavalo pa nisam imala vremena da pisem, a i imam problema tehnicke prirode tako da cu u narednom periodu redje pisati, dok se problem ne resi.





A sada da pocnem pricu o proizvodu koji me je odusevio... Esi aloe vera gel. Kupila sam ga sasvim slucajno, trazeci skroz druge proizvode od aloe, ali posto nisam nasla to sto sam trazila kupih ovo u nadi da ce mi pomoci. Moram reci da sam ja odusevljena ovim proizvodom. Koristila sam ga za sve i svasta, za stopala, lice, kao balzam za usne, nakon depilacije, nakon ujeda komaraca... i svuda se pokazao, u najmanju ruku, dobro.

Ja ga najvise koristim za stopala, jer sam tim dejstvom najvise odusevljena. Posto veoma cesto imam zuljeve na nogama, ovo je proizvod koji ih resi bukvalno za jedan dan.

Sto se tice koriscenja nakon depilacije i ujeda komaraca moram reci da i tu radi veoma dobro posao. Veoma dobro sprecava pojavu crvenila i bubuljica nakon depilacije, a i osecaj svraba nakon ujeda komaraca zna dobro da ublazi.

Sto se tice koriscenja u svrhu kreme za lice i balzama za usne moram reci da solidno radi taj posao, ali je nezahvalno tako ga koristiti jer je u obliku gela, pa ni ne osecate da ste ista stavili na lice, a usne ga momentalno upiju pa vas "vuce" da stalno mazete :) Obzirom da postoje bolji nacini da se ovaj gel koristi ne preporucujem ga za ova dva :)

Kao sto sam i napisala u obliku gela je tako da ga koza odmah upija i ne ostavlja na kozi nikakav poseban osecaj. Sastavljen je od 99,9% aloe vere. Bez boja, parfema i parabena je. Tuba je od 100ml, mada ima i vece pakovanje. Kupljen je u Lilly-u, a sto se cene tice nisam tacno sigurna, ali oko 600din je, ako se dobro secam :)

Da li ste Vi koristili Esi aloe vera gel i kako ste zadovoljni?

0 comments:

Постави коментар