петак, 29. август 2014.

5 beauty tricks

  2 comments    
categories: 
Resih da podelim 5 trikova koje koristim ili koje sam procitala, ali ih nisam koristila jos uvek.

1. Pre stavljanja parfema namazati kremu za telo, sto masnija to bolja, jer produzuje postojanost parfema. Moram reci da ovo koristim svakodnevno i prezadovoljna sam rezultatima.

2. Verujem da svaka cura ima problem sa skidanjem laka za nokte sa sljokicama. Potrebno je samo natopiti komadic vate acetonom, staviti preko nokta, obmotati aluminijumskom folijom i ostaviti da ostoji oko 5 min... Ne postoji bolji nacin da se skine lak sa sljokicama.

3. Ukoliko Vam nestane pene za brijanje mozete koristiti regenerator za kosu u tu svrhu.

4. Umesto sampona za suvo pranje kose mozete koristiti deciji puder, veoma dobro radi ovaj posao.

5. Ukoliko zelite da Vam ruz duze traje, nakon nanosenja ruza, na usne stavite jedan sloj maramice, a preko nje predjite puderom u prahu... Primeticete da nakon ovoga ruz dosta duze ostaje na usnama.

Toliko od mene, za sada, o trikovima...

Koristite li Vi neki od ovih trikova?



2 коментара:

  1. Procitala sam negde to za regenerator umesto pene i mogu ti reci da je super! A sto se tice trika sa papirnom maramicom i to sam probala mada nista specijalno, ista je fora kao kada se poljubi maramica. :D

    ОдговориИзбриши