среда, 16. јул 2014.

Kupovina #5

  2 comments    
categories: 
Stigli smo do jos jedne kupovine :) O par proizvoda iz ove kupovine sam vec pricala jer sam vec odusevljena njima, a neki su se cak i nasli u mojim mesecnim favoritima. 

Ono o cemu sam pricala u poslednjem postu jesu kupke. Dve koje su se nalazile u mojoj prethodnoj kupovini jesu Bottega Verde (Argan i Argan i iris). Savrsene kupke, a moje odusevljenje mozete procitati i ovde, da se ne bih ponavljala :)

Kada smo vec kod kupalica tu je i Garnier oil beauty piling za telo. Moram reci da prvi put koristim piling za telo i mogu reci da sam prezadovoljna. Pocela sam da ga koristim kako bih pospesila normalan rast dlaka, posto mi urastaju u nenormalnim kolicinama. Mogu reci da dobro obavlja cak i taj posao, a pored toga kozu ostavlja u jako lepom stanju, a pre svega u mirisnom. Mislim da ne bih mogla da nadjem piling za telo koji mirise lepse od ovog :) Moja topla preporuka je da ga probate. Ja sam ga kupila u apoteci, posto nigde drugde nisam mogla da ga nadjem :) Cena je nesto manje od 400din.

Kao sto rekoh pojavio mi se veliki problem sa uraslim dlakama po nogama tako da se u mojoj skorasnjoj kupovini nasao i Bio losion protiv urastanja dlaka. Videcemo kako ce se pokazati :) Kupila sam ga u apoteci po ceni od 310din.

Posto mi trenutni sampon uopste ne odgovara kupila sam Gliss kur ultimate oil elixir, posto sam prezadovoljna regeneratorom u spreju iz ove kolekcije pa da probam i sampon. :)

Posto sam najvise zadovoljna antiperspirantom Stress protect morala sam da ga ponovo kupim jer pocinje lepo vreme, a sa njim i prekomerno znojenje, a treba se zastititi adekvatno.

Ziaja proizvode nisam do sada koristila, ali obzirom da ih veliki broj ljudi hvali morala sam i ja kupiti nesto da probam, tako da je moj izbor pao na losion za telo sa arganovim uljem. Trenutno je u DMu na nekoj akciji tako da kosta oko 230din, sto je veoma dobra cena za ovakav proizvod. 

Za kraj prozvodi koji su se vec nasli medju mojim favoritima (o tome mozete ovde procitati), a to su "labela". Vec svima dobro poznati Maybelline baby lips, ja sam se odlucila za peach kiss i mint fresh. A labelo koje bih stavila medju vecne favorite jeste Forever living aloe vera lips. Savrseno labelo koje za jednu noc vrati usne u normalno stanje. 

Toliko od mene sto se ove kupovine tice... Koristite li Vi nesto od mojih noviteta?


2 коментара:

  1. Apsolutno se slazem sa tobom sto se tice alojinog lips-a. I ja ga koristim i garantujem da bolji proizvod za usne ne postoji. Posto si vec zadovoljni korisnik Forever Living firme preporucujem ti da probas i njihov stik:

    http://aloeveraubeogradu.blogspot.com/2012/12/aloe-ever-shield-67.html
    On je fenomenalan i potpuno zdrav jer ne sadrzi aluminijume i alkohol.

    I drugi proizvod je losion posle brijanja
    http://aloeveraubeogradu.blogspot.com/2012/12/gentleman-s-pride-70.html
    Ovaj je ustvari napravljen kao after shave za muskarce, ali je apsolutni pobednik u borbi sa uraslim dlakama!

    Ja koristim oba ova proizvoda kao i lips i prezadovoljna sam sa njima, pa sam samo htela i to da ti preporucim da probas kad vec znas za tu firmu.

    Pozz ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci :) Cula sam samo reci hvale za stik, moracu da ga probam, a sto se tice losiona, hvala na ideji :)

      Избриши