четвртак, 10. јул 2014.

Sve moje kupke #1

  4 comments    

Moram reci da sam od onih osoba koji u kupatilu nikad nemaju samo jednu kupku, sto cete i sami zakljuciti :) Trenutno imam malo veci broj kupki od uobicajenog, ali neke se cuvaju za "specijalne prilike" tako da nisu u stalnoj upotrebi :D Pa da krenem sa predstavljanjem :)

Kupka koja je prava letnja jeste Balea carambola & lambada. Osvezavajuci letnji miris vockica :) Moram priznati da su njihove kupke malo tecnije za moj ukus i  miris brzo ispari, ali solidno rade posao tako da ih koristim kada ne zelim da mi koza mirise na kupku. Mislim da je u DMu snizenje njihovih kupki tako da sada kosta oko 130din, sto je veoma pristupacna cena. Bocica je od 250ml.

Jos jedna od kupki koja ima tipicno vockast miris jeste I love... mango & papaya. Ovo je kupka koju sam koristila samo par puta, nekako mi je zao da je koristim zbog mirisa koji mi je savrsen (ko ce mene razumeti, svidja mi se a ne koristim je :D ). Ako se ne varam u DMu je trenutno snizenje na odredjene mirise I love... kozmetike(sada im je cena oko 500din - bocica je od 500ml), s tim da ne znam da li je i mango snizen.

Nivea waterlily & oil je nesto nalik na blagi piling, posto ima sitne cestice unutar kupke. Veoma dobra kupka a miris joj je veoma lep. Moze se naci svuda, a cene se ne secam ali nije skuplja od ostalih Niveinih kupki. Bocica je standardne velicine od 250ml.

Nivea creme care je postala omiljena kupka kada su u pitanju Nivea kupke, jer obozavam miris pudera, miris cistog, a ova kupka mi upravo takav miris ima. Sto se tice Niveinih kupki moram reci da mi se mnogo svidja njihova tesktura i gustina. Ja sam je kupila u DMu i kostala je, na snizenju (koje ima i sada), 190din. Bocica je standardna od 250ml.

Za kraj sam ostavila Bottega Verde kupke koje sam skoro kupila i koristila sam ih samo par puta. Trenutno u Lilly-u postoji akcija gde kada kupite jednu njihovu kupku, drugu dobijate gratis. Obzirom da sam iskoristila tu akciju kupila sam kupku sa mirisom Argan & iris, a dobila Argan. Moram reci da su ovo kupke koje neverovatno lepo mirisu. Tekstura im je savrsena. Kada se okupam ovim kupkama bude me zao da stavim mleko za telo da mi ne bi nestao prelep miris koji one ostavljaju. Nemam reci da opisem moje odusevljenje :) Mozete ih kupiti u Lilly-u za 663din, a bocica je od 400ml.

Koje su Vase omiljene kupalice?





4 коментара:

  1. I ja obožavam kupke, a i kremice za telo :D. Trenutno koristim Oriflame Milk & Honey, Nivea pearl and beauty, Palmolive aroma therapy i SPA sapun iz Oriflame SPA kolekcije :).

    ОдговориИзбриши
  2. Moram samo da prokomentarise I love mango&papaya...Kada su se pojavili kod nas (Bosna) njihovi proizvodi su kostali pravo malo bogatstvo ali sada je redovna cijena ove kupke npr oko 250 dinara...Ali i dalje stojim iza toga da imaju savrseni miris :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Duplo je jeftinije nego kod nas... Sto se tice mirisa potpuno se slazem :)

      Избриши