четвртак, 30. јул 2020.

Poredjenje : Avene SPF50+ i Eucerin oil control krema za lice

  No comments    


Vreme je! Vreme je da ozbiljno shvatite koliko je sunce stetno po vasu kozu i da je SFP obavezan. I kada ne vidite sunce!

Ja do ove godine, nazalost nisam shvatalo to, ali sam se opametila i u svoju svakodnevnu rutinu ubacila i kremu sa zastitnim faktorom.
Zato vam ja danas pisem svoja iskustva sa dve koje trenutno koristim vec neko vreme.

Prva o kojoj zelim pricati je Eucerin oil control krema sa zastitnim faktorom 30. Ova kremica postoji i sa faktorom 50, koju bih vam preporucila pre, jer treba koristiti sto veci faktor za lice. Nije mali zastitni faktor ni 30, ali sada shvatam da je trebalo da uzmem veci, jer mislim da se sa licem ne treba saliti.

Krema ima UVA i UVB zastitu. UVA zraci deluju tokom citave godine i prodiru duboko u kozu. Zasluzni su za probleme kao sto su fotostarenje, netolerancija na sunce, pigmentaciju i rak koze. UVB zraci su zaduzeni za preplanulost, ali i za opekotine, alergijske reakcije i rak koze.


Tubica ima 50ml i ima veoma lep mehanizam za istiskivanje.

Krema je veoma lagana. Blagog je mirisa, nema onaj miris kao standardna sredstva za zastitu od sunca.
Odlicno se razmazuje i ne ostavlja nikakav film na kozi vec je koza odmah upije.
Moze se koristiti ispod sminke i odlicna je za to.
Namenjena je za masnu kozu i kozu sklonu aknama.

Moje iskustvo sa ovom kremom je odlicno. Sigurna sam da cu je ponovo kupiti. Ukoliko imate masnu kozu ovu kremicu morate probati.



Druga kremica je Avene krema za lice sa zastitnim faktorom 50+.

I ova kremica ima UVA i UVB zastitu. Ovde sam uzela veci faktor i to je jedan veliki plus za mene, ne za kremu. 



Dolazi isto u tubici od 50ml, sa pumpicom, za koju ipak ne mogu reci da je odlicna, jer je vec pocela da mi pravi probleme, a nisam iskoristila vise od pola kremice.

Tekstura kreme je gusca dosta od prethodne kreme. 
Zbog toga je razmazivanje ove kreme teze, a jos jedan minus ove kreme je sto ostavlja belicast film.
Miris je nalik na standardne kreme za suncanje, samo ne toliko jak.
Za ljude sa masnom kozom ovo nije krema koja se moze nositi ispod sminke jer prokliza sminka veoma brzo.

Ovu kremicu bih najvise preporucila za plazu ili kada ste negde u prirodi, bez imalo sminke.


Kada uporedim ove dve kreme mogu reci da Eucerin oil control mnogo vise odgovara mojoj kozi i da je idealna za svakodnevnu upotrebu. Dok je Avene kremica dosta teza i preporucila bih je samo zasebno da se koristi.


Nadam se da sam vam malo pomogla da izaberete kremicu sa zastitnim faktorom koja bi vama odgovarala vise, a ukoliko ovim postom osvestim samo jednu osobu da je SPF neophodan svakog dana, BEZ IZUZETKA, onda je ovaj post uspestan.

Koji je vas izgovor da ne koristite SPF?
NI JEDAN NIJE DOVOLJAN!!!



0 comments:

Постави коментар