среда, 14. октобар 2020.

The body shop tea tree night mask

  No comments    



Cao dragi moji,
Nakon malo duze pauze ponovo pisem. Svoje utiske najcesce iznesem na svom instagram profilu, zato me ovde nema tako cesto. Ovog puta sam zelela da sa vama i ovde podelim utiske o The body shop tea tree nocnom maskom.

Kao sto znate, The body shop je otvoren kod nas vec neko vreme, i ja ne krijem odusevljenje oko toga, kao i to sto se sada kod nas mogu naci veoma dobri brendovi. 

Ovo je jedan od prvih proizvoda ovog proizvodjaca koje sam probala za lice.


Dolazi u staklenoj teglici od 75ml, sto je po mom misljenju vec dva plusa za ovaj proizvod. 
Namenjena je kozi sa nesavrsenostima, flekama i crvenilom. Ja nemam takvu ali mi ova maska savrseno odgovara. 
Proizvodjac tvrdi da maska u toku noci odradi posao da se ujutru probudite sa kozom koja je osvezena, prociscena i umirena. I sa svime se mogu sloziti. Koza je blistavija, svezija, nekako na izgled cistija.


Odlican proizvod koji deluje dok vi spavate, bez da ostavlja bilo kakav trag na jastuku, ali ostavlja odlican 'trag' na kozi.
Nanosim je u malo debljem sloju nego kremu i ne legnem pre nego sto se malo osusi na kozi, kako ne bih umazala posteljinu, a nakon toga nemam nikakvog razmisljanja o tome jer stvarno nikakve tragove ne ostavlja.
Kada sam je prvi put nanela na kozu osecaj koji mi je ostavila za sobom je bio nekako cudan, hladan, osvezavajuci. Ukoliko ste koristili proizvode sa cajevcem znate o kom osecaju pricam, nesto nalik na mentol, samo u mnogo manjoj jacini. Mogu da kazem da meni prija taj osecaj. 
Ponekad zna da me malo pecka par sekundi nakon nanosenja, ali taj osecaj brzo nestane.

Da bih vam najrealnije docarala teksturu ovog proizvoda ostavljam vam video:


Malo neobicna tekstura, u pocetku nezgodna za nanosenje, ali se brzo priviknete.

Ono sto meni ova maska radi je da se ujutru, nakon prospavane noci sa njom, probudim sa kozom koja je svezija, blistavija i na izgled cistija. Meni je to dovoljno da kazem da je maska odlicna.

Mislim da je ovo primer proizvoda koji radi upravo ono za sta proizvodjac i tvrdi da radi. Svaka preporuka.

Da li ste vi probali neki The body shop proizvod? Koji biste preporucili ukoliko ste probali, a koji biste zeleli da probate ukoliko jos uvek niste?

Ljubim vas, kuckamo se uskoro ponovo, ovde :*








0 comments:

Постави коментар