понедељак, 22. јун 2020.

Top 3 proizvoda za lice 06/2020

  No comments    

Cao dragi moji,
Zelela sam sa vama da podelim moja trenutna tri omiljena proizvoda kada je nega lica u pitanju.
Prvi proizvod je proizvod za citavo telo, ali ga ja koristim samo za umivanje tj ciscenje lica. U pitanju je Avene triXera nutrition sredstvo za ciscenje. Koristim ga kada skidam sminku ali i za umivanje. Veoma je blag, a sa druge strane skine svu sminku sa lica. Odusevljena sam ovim proizvodom. 


Krema koja me je ostavila bez reci je Biotherm blue therapy night. Savrsena nocna krema za lice. O njoj sam pisala u ovom postu. Savrsenstvo! Hrani, regenerise, osvezava. Veoma bogata krema. Samo reci hvale imam da kazem za ovu kremu. Jedino sto mogu da joj zamerim je cena.


I o poslednjem proizvodu sam pisala u ovom postu. Rec je o Biotherm wonder mud maski za lice. Proizvod kod kog nakon prvog koriscenja vidite razliku. Jedina mana Biotherm proizvoda je visoka cena. Kvalitet je uvek do sada opravdavao cenu ovih proizvoda, barem svih koje sam ja probala, tako da ukoliko mozete da je priustite rado bih vam je preporucila.


Ovo su bili moji omiljeni proizvodi kada je nega lica u pitanju. Koji su vasi?



0 comments:

Постави коментар