четвртак, 1. фебруар 2018.

Januarski favoriti 2018.

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Prodje i prvi mesec u ovoj godini. Ne znam za Vas ali meni deluje kao da je trajao 100dana. No, nije to tema ovog posta. Kako je prosao mesec, tako je dosao na red i post o favoritima meseca. Kao i uvek nema ih mnogo ali su pravi.


Vratila sam se Green Pharmacy gelu za tusiranje sa arganom i smokvom i opet se zaljubila u njega. Savrsen miris i odlicna tusiralica. Ukoliko je niste probali obavezno je probajte, a dodatni plus je sto uopste nije skupa.

The body shop body butter je jedan od najpoznatijih proizvoda ovog brenda i mogu da razumem zbog cega se dize prasina oko njega. Savrsen je. Da se razumemo ovo je jedan skuplji proizvod, ali mogu reci da je jedan od onih kod kojih vidite zasto kosta skuplje od drugih. Da li je moguce da mu se nadje adekvatna zamena? Verujem da moze, a kada i ako je budem pronasla javicu Vam.


Kada su usne u pitanju volela sam HM piling za usne. Veoma dobar secerni piling za usne, a toga nikad dosta u ovim hladnim danima.

U poslednje vreme najvise sam koristila Nyx la la sjaj za usne. Mislim da je zima idealan period za sjajeve i sve vidove kremastih karmina, a da mat karmine treba da gledamo da zaobidjemo, jer pored hladnoce i vetra ne treba nam jos i karmin da nam isusuje usne. Meni je ovaj sjaj idealan jer daje bas lep prirodni sjaj usnama.


Kao sto sam rekla i za usne, tako mislim i za lice, dobar piling je osnova za negovanu kozu tokom zimskih meseci (naravno jaka hidratacija se podrazumeva). Ja sam prethodnog meseca obozavala Avon Planet spa treasures of the desert piling za lice. Savrsen je. Ukoliko ga niste probali, obavezno to ucinite.

Novitet koji me je odusevio vec na prvo koriscenje, a onda i na sva ostala, jeste Loreal glinena umivalica. Savrsena je. Sigurna sam da cu pisati poseban post o njoj, a sada zelim samo da napomenem da je odlicna.


To su bili moji kozmeticki favoriti za mesec januar. Sada malo prelazimo na modu. Komad koji imam od skoro ali koji me je odusevio i za koji mislim da jos uvek mozete da ga nabavite po veoma niskoj ceni je ova Reserved torba. Manja je ali je savrsena. Ja sam odusevljena njome. Moze i uz svakodnevne varijante, ali je mozete ukombinovati lako i uz neke elegantnije. Obavezno bacite oko na nju, jer verujem da jos uvek traje snizenje u Reserved radnjama, tako da je za smesne pare mozete nabaviti.

Ono sto obozavam u zimskim danima su ogromni salovi. Ovaj sivo beli obozavam, a to ste mogli i da vidite ukoliko me pratite na instagramu. Ovaj je kupljen u lokalnom butiku u Smederevu, ali ovakve salove mozete naci svuda.

I poslednji komad je ova kapa kupljena na buvljaku u Subotici. Ovakve kape imate da kupite u svim buticima koji prodaju te zimske 'dodatke'. Ja je bukvalno obozavam. Od kada nju imam ostale su nekako otisle u mali zaborav.

To su bili moji januarski favoriti. Sta je ono sto je Vama obelezilo januar?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

0 comments:

Постави коментар