четвртак, 8. фебруар 2018.

L'oreal pure clay umivalica

  No comments    

Cao dragi moji,
Odavno nisam radila recenziju proizvoda, pa sam resila da je dosao red da ishvalim jedan proizvod, ozbirom da je to zasigurno zasluzio. Pa da pocnemo da pricamo o L'oreal pure clay umivalici.

Krenimo od pakovanja. Dolazi u tubici od 150ml i mogu vam reci da ce ovaj proizvod trajati veoma dugo iako je kolicina koju dobijete malo manja od obicnih umivalica. Sada cu biti kontradiktorna pa cu reci da ipak izlazi malo vise proizvoda pri svakom koriscenju, ali to kazem samo zato sto je stvarno jako mala kolicina potrebna da potpuno ocistite lice. Nadam se da ipak razumete tu moju kontradiktornost :). Uzmimo za primer kolicinu koju sam ja istisnula na dlan, previse je za jedno ciscenje. Ali to je ipak ono sto ja mogu najmanje da istitnem iz tubice. Da li je do mene (a nisam bas toliki sivonja da pritiskam mnogo tubicu :D) ili ipak do samog pakovanja, nisam sigurna. 


Strukturu ove umivalice je nezgodno objasniti... nesto nalik na gel, ali ipak malo gusca struktura. Kada je nanesete na lice postaje svetlo siva, da bi na kraju krenula da peni i pretvori se skoro u jedva primetno sivu penu. 

Iako proizvodi na bazi gline imaju tendenciju isusivanja koze, moram priznati da se meni to nije desavalo sa ovim proizvodom, stavise lice mi ostavlja premekanim na dodir i vidljivo blistavijim

Sto se mirisa tice opisala bih ga kao glineno cist. Oseca se onaj standardni miris gline u kozmetickim proizvodima, ali nekako i mirise na cisto. Moram priznati da se meni miris svidja.

Ja sam ovu umivalicu kupila na nekoj akciji i mislim da sam je platila oko 400din, a regularna cena ove umivalice je oko 600din i mislim da je cena i vise nego pristupacna za ovaj proizvod.

Postoje i maske iz ove linije, njih nisam probala, ali posle ovako dobrog iskustva sa umivalicom razmisljam da to promenim.

Da li ste Vi probali nesto iz L'oreal pure clay linije i kakvi su Vasi utisci?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

P.S. Naredni post ce biti nagradjivanje, pa me pratite ukoliko ste zainteresovani za tako nesto.

0 comments:

Постави коментар