четвртак, 25. јануар 2018.

Utisci o novim proizvodima #1/2018

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Sa Vama sam zelela da podelim svoje misljenje o par novih proizvoda koje sam nedavno kupila, a prvi put ih koristim. Kao sto rekoh vise nece biti postova o novitetima (o svim proizvodima koje sam kupila) vec o proizvodima koje sam kupila po prvi put.


Sigurna sam da ste o Hadalabo proizvodima culi, obzirom da citav internet bruji o njima. Ja sam hidrator i kremu kupila u decembru, kada su bili na malo vecem snizenju u DM-u. Moj utisak do sada, a koristim ih skoro mesec dana, je odlican. Mislim da cu Vam o ovim proizvodima pisati vise i detaljnije u zasebnom postu, samo da ih jos malo koristim, da ne donosim prerano zakljucke. Sve u svemu do sada su mi se odlicno pokazali.


Nikada do sada nisam probala ovakav tip umivalice, ali ova mi se odlicno pokazala. U pitanju je Loreal pure clay umivalica. Jedino sto sa ovom umivalicom ne mozete je da skidate sminku (mislim ne mozete koristiti u predelu oko ociju), ali kao umivalica je odlicna. 

Do sada nisam koristila ni maske za predeo oko ociju, a da nisu one 'papirne'. A sada sam kupila Afrodita why mask da isprobam. Podeljeno je na tri dela, tacnije kao za tri koriscenja, ali ako mene pitate ovo sto oni predlazu za jedno koriscenje moze da se iskoristi barem tri puta, i to izdasno. Meni se svidela poprilicno. Obavezno je probajte!


Na prvo koriscenje svideo mi se Balea kremasto-uljani losion za telo, ali videcemo kako ce se pokazati jer sam njega samo jednom isprobala.

Velnea vosak za depilaciju mi se takodje odlicno pokazao, ali ja ipak glasam za onaj koji se podgreva u mikrotalasnoj. Medjutim i ovaj je odlican.


Kupila sam i Kallos hair pro-tox regenerator u spreju. Za par koriscenja mogu reci da je ok, ali da me nije odusevio, ali dajem mu vremena da pokaze sta (ne)moze.

I za kraj Dove tecni sapun za ruke. Odavno nisam koristila njihove tecne sapune i sada mi nije jasno zasto, jer me je ovaj odusevio. Sigurna sam da cu nastaviti da ih kupujem.

To su bili moji utisci o novitetima. Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda i kako su se Vama oni pokazali?

To je bilo sve za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара:

  1. Ja sam oduševljena Hadalabo hidratorom, odličan je. Ovu l'oreal pure clay umivalicu planiram da probam, jer su mi maske bile skroz ok.

    ОдговориИзбриши