четвртак, 18. јануар 2018.

Otkrica u 2017.

  2 comments    

Cao dragi moji,
Nisam zelela da pisem o favoritima prethodne godine, zanimljivije mi je bilo da sa Vama podelim sta sam to otkrila u 2017., tj. koje sam proizvode tada prvi put probala a odusevili su me. Neke sam otkrila i krajem 2016. ali mislim da je fer da se ovde nadju. Pa da pocnemo...

Kada su tusiralice u pitanju 2017. je obelezilo Dove ulje za kupanje. Mislim da Vam je jasno koliko mi se svidja, obzirom da sam ga spomenula mnogo puta. Odlican proizvod!

Jos jedna tusiralica koju sam otkrila tokom godine jeste Yves Rocher. Ova je bila sa mirisom magnolije, ali verujem da su i drugi mirisi jednako dobri.

Losion koji je najbolji efekat ostavio na moju kozu, a samim tim ostavio me poprilicno zadovoljnom, jeste losion iz Dove DermaSpa linije. Sve koje sam probala iz ove linije su mi dobri, mada ja volim najvise onaj originalni - plavi.


Kada je sminka u pitanju ima tu dosta proizvoda koji su mi se pokazali dobro, a otkrila sam ih u 2017. Prvi od njih je Trend it up 2in1 tecni puder. Odlican tecni puder, a poprilicno jeftin.

Kada smo vec kod Trend it up kozmetike odlicno mi se pokazala i njihova maxi volume eyettention maskara. 

Llums sminku nisam probala (osim ovog proizvoda), ali ako je i ostatak dobar kao sto se meni pokazala ova senka onda im je kvalitet na zavidnom nivou. U pitanju je mono senka u nijansi orange pink, savrsena je.

Odusevio me je i Loreal gel ajlajner. Mada i ocekivala sam da mi se odlicno pokaze.

Kao sto vidite slova su se izlizala na samom pakovanju, ali mislim da to govori o tome koliko ga koristim (pored toga da nisu kvalitetno uradjena :D). U pitanju je Avon kremasti korektor. Savrsen i za prekrivanje nesavrsenosti, za posvetljivanje lica, za podocnjake... stvarno odlican korektor.

I jos jedno odusevljenje koje dolazi iz Avona jeste ova cetka za rumenilo. Veoma dobra cetka za malo para.


Mislim da su suva ulja okupirala trziste poslednjih godina, a ono koje sam ja otkrila prethodne godine i koje me je odusevilo jeste Eveline suvo ulje. Odlicno je, a cena mu je dosta niza od drugih ulja ovakve vrste. Preporucila bih Vam da ga probate.

Proizvod koji sam otkrila pre vise od godinu dana, ali kojim sam se odusevljavala tokom citave 2017. godine jeste Afrodita remove spots! gel za uklanjanje bubuljica. Savrsen proizvod!

I za kraj, barem kada su proizvodi sa slika u pitanju, jeste Nivea micelarni sampon. Ja ovaj sampon koristim samo par meseci, ali mi se toliko odlicno pokazao da sam morala da ga stavim u ovaj post.


A sada bih da spomenem jos neke proizvode koje nisam mogla da Vam uslikam jer ih trenutno nemam, ali koje sam otkrila i koristila u prethodnoj godini, a odusevili su me. Ono sto sam odmah primetila da sam zaboravila da Vam uslikam jesu M beauty maskice. Njih sam otkrila u prethodnoj godini i savrsene su mi. Dve koje bih izdvojila kao favorite jeste srebrna maskica za predeo oko ociju i bubble maska. Obavezno ih probajte, ukoliko vec niste.

Kada je telo u pitanju spomenula bih Freeman piling za telo, koji je savrsen ukoliko volite jake pilinge.

Ukoliko se depilirate kod kuce a imate mikrotalasnu, obavezno probajte Velnea vozak za depilaciju koji se greje u mikrotalasnoj, potpuno je savrsen!

Kada su usne u pitanju, moja otkrica prethodne godine su bili Carmex i Melisa balzam za usne.

Sigurna sam da sam neke proizvode izostavila, zaboravivsi ih, ali ukoliko me pratite znate koji su mi se itekako svideli prethodne godine, a ja sam se potrudila da se sada svih setim i sa Vama rezimirano podelim najomiljenija otkrica.

Koji je proizvod Vase otkrice u 2017.?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


2 коментара:

  1. Od naveenog sam probala Avonov kremast korektor i ovu divnu cetku za rumenilo, Orange Pink senku (koju sam kupila posle jednog tvog posta, slazem se, savrsena je) i Nivein micelarni sampon (iako ovaj roze nije za moj tip kose, ali je dobar). Da li bi ovaj Trend It Up puder odgovarao kombinovanoj kozi? Nisam probala nista od tog brenda. A otkrica.. Deborah Velvet Matte tecni mat ruzevi i puder u prahu, Golden Rose mono mat senke i False Lashes maskara, itd :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da bi svima odgovarao jer je dosta tecan i lagan, a ipak ima odlicnu prekrivnu moc. Vecinu tvojih otkrica nisam probala, pa bih mogla to da promenim, mozda bi i mene neki od tih proizvoda odusevio. :*

      Избриши