понедељак, 4. септембар 2017.

Avgustovski favoriti 2017.

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Kao sto i obecah juce danas pricamo o favoritima za prethodni mesec. Kao i uvek nema ih mnogo i svi su preparativna kozmetika. Pa da pocnemo...

Loreal micelarna voda je jedan od njih. Mogu reci da mi se dobro pokazala. Lepo skida sminku i prijatna je na licu. Ne mogu vam reci kako skida jacu sminku jer ja ne nosim takvu, ali mogu reci da je sasvim solidna za svakodnevnu sminku. Svaka preporuka.

Jedini proizvod koji sam probala od brenda Yves Rocher jeste ova kupka sa mirisom magnolije i mogu reci da je odlicna. Posle ovakvog iskustva sigurna sam da cu probati i ostale proizvode.


Proizvod kog sam otkrila proslog meseca i koji me je odmah odusevio jeste Eveline suvo ulje za lice, kosu i telo. Veoma lepog mirisa, lepo se upija u kozu, kozu ostavlja jako lepom na dodir. Preporucujem da ga sto pre probate jer stvarno vredi.

Proizvod kojim sam i pre bila odusevljena, samo original verzijom, jeste Dove derma spa losion za telo. Sada sam koristila goodness varijantu i ona mi se odlicno pokazala. Citava ova Dove linija mi se svidja, ostavlja kozu svilenkastom i hidriranom.


To su bili moji kozmeticki favoriti. Kada je hrana u pitanju izdvojila bih Milky way cokoladno mleko. Znam da ga nema kod nas ali ukoliko negde naletite na njega obavezno ga probajte. Ja nisam ljubitelj cokoladnih mleka, ali ova koja su sa ukusom nekih cokoladica obozavam.


Kada je putovanje u pitanju nemam Vam predloziti nista posebno jer sam prestala putovati zbog obaveza. Mozda ste upoznati da sam se preselila u Suboticu i to je ustvari mesto koje bih da Vam preporucim da posetite. Veoma lep grad, a ukoliko ste zaljubljenik u arhitekturu sigurna sam da cete ovde uzivati. 

Imam da Vam predlozim samo jos jednu stvar, a to je Ikea. Kao sto znate napokon se i kod nas otvorila. Predlozila bih Vam da odvojite barem 3 sata ukoliko zelite da prosunjate da vidite sta sve ima. Veliki izbor, prihvatljive cene i veoma lep ambijent. 

Za ovaj mesec ovo su bili svi moji favoriti i preporuke. Sta biste Vi predlozili, a otkrili ste proslog meseca?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара:

  1. *Prošlog meseca otkrila sam fantastičan Nivein sufle za telo, koji sa radošću koristim.Potrošila sam Avonovu kremu za ruke, pete i laktove sa ši puterom o kojoj imam samo reči hvale.Prijatno me iznenadio i Avonov Nutra Efects losion za telo,i Labello color&care u Rose nijansi. Ovo je za mene definitivno bio mesec Nivee i Avona svima preporučujem i Byphasse rose du martin roll-on, koji je zaista fantastičan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporukama. Moram priznati da sam probala samo Labello, koje je standardno dobro i Byphasse roll on koji mi se veoma dobro pokazao. Pozdrav :*

      Избриши