понедељак, 7. август 2017.

Julski favoriti 2017.

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Nije me bilo neko vreme, zbog seljenja, ali sam pri kraju tako da bi trebalo da budem redovnija u pisanju u narednom periodu. Zelim sa Vama da podelim sta sam ja to koristila, obisla, nosila, gledala u prethodnom mesecu, a sto bih Vam preporucila. Znaci na red je dosao post o favoritima.

Kada je kosa u pitanju izdvojila su mi se dva favorita. Prskalica Elseve double elixir, tacnije regenerator u spreju mi se veoma dobro pokazao. Ja ovakve prskalice koristim i na mokroj i na suvoj kosi, a ova mi se veoma dobro pokazala.

Iako imam citavu liniju Dove youthful vitality proizvod koji mi se najbolje pokazao iz te linije jeste regenerator. Odlican je.


Da predjemo sada na sminku. Proizvod koji sam najvise koristila u prethodnom periodu jeste Nyx sjaj za usne u nijansi La la. Veoma lepa, neutralna roze nijansa. 

I drugi favorit kada je sminka u pitanju jeste Avon cetka za rumenilo. Ja je koristim za sve i svasta i za sve je odlicna. Svaka preporuka! 


To su bili moji favoriti kada je kozmetika i sminka u pitanju, a sada cemo da predjemo na ostale. Kao sto mozda znate pravim nakit, a u poslednje vreme volim minimalisticke stvari, zato je moj izbor u poslednje vreme bila ova narukvica sa lancima.

Kada je oblacenje u pitanju, komad koji me je odusevio u prethodnom periodu jesu Zara patike. Kupila sam ih prethodnog meseca i od tada ih non stop nosim. Bile su na snizenju, tako da Vam preporucujem da pogledate da li ih jos uvek ima, fenomenalne su! 


Kada su filmovi u pitanju preporucila bih Vam film The theory of everything. Savrsena zivotna prica. 

I za kraj cu vam predloziti dva mesta za obilazenje. Obzirom da je leto vreme cestih putovanja ono sto bih Vam ja predlozila da posetite jeste Visegrad i poznati Andricgrad. Jedno od drazih mesta koje sam posetila. 

Najlepsi pogled koji sam do sada videla jeste na vidikovcu Banjska stena na Tari. Ukolilo Vas je put naneo na tu stranu obavezno svratite.


Nadam se da Vam se svideo ovaj post o favoritima iako je bilo malo kozmetickih favorita. Sta je to sto biste Vi preporucili, a odusevilo Vas je u prethodnom periodu?

Toliko od mene za sada, kuckamo se uskoro... 😘




0 comments:

Постави коментар