петак, 28. јул 2017.

Moja letnja rutina sminkanja 2017.

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Znam da me nije bilo neko vreme, ali opravdano. Izvinjavam Vam se na tome, gledacu da to ispravim. Zelela sam da sa Vama podelim svoju rutinu sminkanja ovog leta. 

Prvo sto nanesem na svoje lice jeste Balea voda u spreju, dobro mi dodje kao priprema lica za naredne proizvode. Moram priznati da je nekad nanesem i na kraju, kao neku vrstu fiksatora i tada lepo stopi sve proizvode. 


Nakon sto mi se lice osusilo nanosim Bell HypoAllergenic tecni puder. O ovom puderu ste culi i do sada, jer se nalazio u mojim favoritima. Veoma sam zadovoljna ovim puderom koji ima srednju pokrivnu moc, koja meni odlicno odgovara. 

Kada je ten u pitanju za svaki dan koristim jos samo malo rumenila i to je to. Rumenilo koje veoma cesto koristim jeste Hemel, a i o njemu ste culi do sada. Odlicno rumenilo za svaki dan.

Mozete da primetite da ne setujem puder. Inace sam od onih koji obavezno setuju tecni puder, ali uvek, medjutim ovo leto sam to promenila. Kako ne bih ni malo osecala puder na licu, ako sam se vec odlucila da nosim tecni puder preko dana, onda ga nisam setovala. A i ovog leta sam u fazonu sto prirodnijeg izgleda. Make up no make up fazon :).

Na oci ako ista stavljam onda to u poslednje vreme skoro uvek bude Llums senka  u broju 04. Odlicna senka. 


U poslednje vreme moj izbor kada je maskara u pitanju je Maybelline lash sensational. Jedna od boljih maskara koje sam do sada koristila. Svaka preporuka!

Na usne sam cesto stavljala ili samo Carmex ili sam ga najcesce kombinovala sa Maybelline whisper u nijansi mocha muse.



Kako se Vi sminkate kada po vrelom vremenu resite da se ulepsate? Da li pre koristite BB i CC kreme ili se ipak odlucujete za neke tecne pudere?

To je bilo sve od mene za sada... Kuckamo se uskoro... Obecavam :) :*




0 comments:

Постави коментар