петак, 18. август 2017.

Proizvodi koji mi nisu odgovarali #1/2017

  2 comments    

Cao dragi moji,
Redovno pisem o proizvodima koji mi se dopadaju, a veoma retko o onima koji mi i nisu bas najbolje legli. Zato resih da podelim sa Vama proizvode koji mi do sada i nisu nesto odgovarali, jer mislim da je jako bitno da i takva iskustva podelim sa Vama. 

Prvi proizvod koji bih izdvojila jeste Avon true colour tecni puder. Meni ovaj puder uopste ne odgovara. Ovaj je mat verzija, a sve je osim mat. Ima veoma slabu pokrivnu moc, po mom misljenju ravna je sa nekom slabijom BB kremom. Moja koza ga stvarno ne prihvata uopste. Meni uopste nije odgovarao, a sada ga trosim tako sto ga koristim kao podlogu, cisto da ga ne bacam, ali mi se ne dopada uopste. 

Kada je sminka u pitanju jos jedan proizvod mi nije legao nikako. U pitanju je Bell prajmer. On sam po sebi nije toliko los, koliko ostavlja masan osecaj, koji ja ne podnosim. Spremi on solidno lice za sminku, ali kada njega stavim imam osecaj kao da sam stavila neku veoma masnu kremu i onda mi sva sminka smeta, koliko god da je lagana. A ja takve osecaje na licu ne volim. Mozda bi on vise odgovarao suvoj kozi, ali mojoj stvarno ne odgovara. 


Pre par meseci sam kukala na Ebelin sundjer za sminkanje, medjutim on mi se posle toga odlicno pokazao, ali sundjer koji mi se nikako nije pokazao je ovaj Aurin. Imala sam prvi Aurin sundjer za sminkanje i on mi se odlicno pokazao, ali ovaj mi se nije nikako pokazao. Previse je tvrd i ne radi dobro posao. Cula sam lepe reci o njemu, ali od mene ih nazalost necete cuti. 

Jos jedan proizvod od Avona, koji mi je u pocetku i bio ok, ali sve manje mi odgovara, jeste Avon tecni korektor. Kada ga koristim imam osecaj da nista ne radi, preslab je u prekrivanju. Imam osecaj da skine cak pokrivnu moc pudera kada ga stavim preko. Od mene nemate preporuku kada je ovaj korektor u pitanju. Ali znate da imam onaj kremasti iz Avona kog obozavam, i o kome ce biti price uskoro.


I poslednji proizvod koji mi se nije odlicno pokazao jeste Balea suvi sampon. Nije da on nista ne radi, ali daleko od onoga sto ja ocekujem. Mozda sam i postala razmazena nakon Batiste suvih sampona, jer oni daju sve sto ocekujem od suvog sampona. Ovaj jednostavno nije nesto sto cu opet kupiti, jer vise ocekujem od suvog sampona. 


To su bili proizvodi koji meni i nisu bas najbolje legli. Da li ste probali neki od ovih proizvoda i kakvo je Vase iskustvo sa njima?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*



2 коментара:

  1. Sve sam probala osim Bell prajmera. Ni meni nije odgovarao Avonov mat puder, jer ne matira :), kao ni Avonov korektor, bio je previse zut za mene. Aurin sundjer mi se raspao za vrlo kratko vreme, a od Baleinog sampona sam ocekivala vise.. Em me ugusio mirisom, em nije obavio dobro ono za sta je namenjen. Znam da kosa ne moze da izgleda kao da je zaista oprana ali nisam ocekivala bas nikakav efekat. Pozdrav, Kristina

    ОдговориИзбриши