уторак, 5. јул 2016.

Junski favoriti 2016.

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Prodje jos jedan mesec, sto znaci da je dosao red na proizvode koji su mi bili omiljeni u prethodnom mesecu.

Prvi proizvod koji me je odusevio i kog sam rado koristila jeste Palmolive gel za tusiranje sa mirisom orhideje. Prelep miris, super tekstura samog gela. Svaka pohvala i preporuka, a ja sam sigurna da cu ga ponovo kupiti, ali sledeci put u velikom pakovanju.


Kada je sminka u pitanju imam par favorita. Prvi od njih je Farmasi CC krema. Svidja mi se jer je lagana, meni dovoljna kada je prekrivanje u pitanju, ima zastitni faktor 25 i jos dosta dobrih karakteristika o kojima cemo pricati u posebnom postu. Sve u svemu preporucujem Vam je, sigurna sam da ce Vam se svideti.

Essence I <3 extreme maskara me je odusevila tako da je morala da se pojavi medju favoritima. Odlicna maskara za mali novac. Ukoliko je niste probale preporucujem da je sto pre probate.

Poslednji favorit ovoga puta jesu Aura trepavice. Trenutno su to u broju 01, ali ne stavljam samo njih kao favorit, vec bilo koje Aura trepavice. Trenutno imam 01 i one Vam daju malo prirodniji izgled, a pre ovih sam imala 02 i one su dosta dramaticne. Aura ima sirok spektar trepavica pa sam sigurna da cete naci one koje Vama odgovaraju.


Kao i uvek, nemam mnogo favorita. Malo ali pravo drustvo. Koji su Vasi favoriti za prethodni mesec?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


4 коментара:

  1. Ova maskara je definitivno na mojoj listi za kupovinu! Nekoliko drugarica mi je reklo, baš kao ti, da je dobra za taj novac, pa ću je probati čim potrošim moju Maybelline maskaru. Dobar post, kratko ali slatko :D

    ОдговориИзбриши
  2. Palmolive tusiralice obozavam, odlicne su i vecina ima savrsen miris. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ih odavno nisam koristila, a ova me je odusevila, tako da moguce da cu probati jos neku.

      Избриши