уторак, 28. јун 2016.

Potroseni proizvodi #3/2016

  2 comments    
categories: 

Cao dragi  moji,
sve redje Vam pisem i izvinjavam se zbog toga, ali obaveze mi ne daju da Vam se posvetim onoliko koliko bih zelela. Nadam se da ce se to uskoro promeniti. Hvala na razumevanju. A sada da Vam pokazem sta sam to potrosila u prethodnom periodu.

Kada je nega kose u pitanju potroseno je par proizvoda. Prvi od njih je Afrodita sampon sa belim lukom. Odmah da Vam kazem da nikako ne mirise na beli luk tako da ne treba da se plasite sto je sa belim lukom, miris mu je veoma prijatan. Sto se samog sampona tice dobar je, ali je neophodno da nakon njega nanesete balzam ili pakovanje za kosu jer ne ostavlja kosu mekanom. 

Proizvod koji ostavlja kosu savrseno mekanom jeste Still popart pakovanje za kosu sa aloe verom i avokadom. Veoma jeftin a dobar proizvod za kosu. Preporucujem da ga probate jer sam sigurna da necete pogresiti. 

Jos jedan proizvod koji mi se veoma dobro pokazao a kome sam videla kraj jeste Batiste original sampon za suvo pranje kose. Sigurna sam da cu ga ponovo kupiti, tako da nema potrebe da dalje pisem svoje utiske. 


Potrosena je i Byphasse krema za tusiranje. Solidna tusiralica, s tim da ja nisam ljubitelj vanile, ali mi je ovo bio prijatan, nenapadan miris vanile tako da je mogao da prodje. 

Ulje koje sam potrosila kada je borba sa celulitom u pitanju jeste Green Pharmacy. Mogu reci da mi se veoma svidja. Definitivno ima nekog napretka kada ga koristite, tako da bih Vam ga preporucila. 

Napokon je potrosen i Victoria's Secret love spell body mist. Kupljen je jos dok ih je bilo u Lilly-u tako da smo se duze vreme druzili, sa zadovoljstvom. Volim njihove body misteve i rado ih Vam proporucujem. Jesu skuplji ali mislim da se isplate i da je cena opravdana.


Jos jedan, meni omiljen, proizvod za skidanje sminke je potrosen. U pitanju je Garnier micelarna voda. Ne bih vise da spominjem koliko sam odusevljena ovim proizvodom i koliko ga necu menjati. Svaka preporuka.

Proizvod koji sam prvi put probala, ali koji mi se odlicno pokazao, jeste Neutro Roberts extra delicate antiperspirant. Odlican proizvod, rado bih Vam preporucila da ga probate. 

Jos jedan antiperspirant je potrosen. U pitanju je B.U. tender touch. Prijatan miris, solidna zastita, jedini minus je sto pri kraju bocice zna da ostavlja tragove. Sve u svemu nije los antiperpirant.


Nazalost potrosena je i Farmasi krema za stopala all in one. Zasigurno najbolja krema za stopala koju sam ja do sada koristila. Pisala sam i posebno o njoj tako da nema potrebe da je dodatno hvalim, sve vec znate. 

Oriflame silk roll on ide u kantu jer nikako da mu vidim kraj jer nisam bila odusevljena njime pa nemam neko zadovoljstvo da ga koristim. Veoma kratka zastita, miris je prijatan ali obzirom da zastita nije dobra onda i ne ostaje dugo na kozi. Sto se sprecavanja znojenja tice nije se nikako pokazao. Sve u svemu ja Vam ga ne preporucujem.

Sa druge strane stik koji Vam rado preporucujem jeste Dove original. Ne znam koje mi je ovo pakovanje po redu jer ga godinama koristim i sigurna sam da ce tako biti i na dalje. Svaka preporuka!

Proizvod sa kojim sam imala love-hate odnos jeste Bioten maramice za skidanje sminke sa kavijarom. U pocetku su mi bile savrsene, super su se pokazale, a onda su mi oci postale osetljivo na vecinu proizvoda, pa i na ovaj, tako da mi nisu prijale. Medjutim mislim da je to do stanja mojih ociju tada, tako da ne mogu da kazem da su lose, jer su mi se u pocetku odlicno pokazale. Svakako bih Vam preporucila da ih probate, jer je proizvod inace dobar, samo sto meni u jednom trenutku nije prijao, ali je svoj posao i tada odlicno obavljao.


Potrosen je i Olea skidac laka za nokte. Solidan proizvod, ali nije me odusevio da bih Vam o njemu vise pricala. 

Proizvod koji me jeste odusevio i o kom imam svasta da Vam kazem jeste Colgate max white one. Mene su ove paste za zube odusevile i sigurna sam da cu nadalje samo njih koristiti. Posao izbeljivanja zuba radi savrseno. Ukoliko od paste ocekujete da Vam izbeli zube redovnim koriscenjem onda je ovo pasta za Vas. Ukoliko je jos uvek niste probali preporucujem da to sto pre ispravite. 

Jos jedan proizvod koji mi se odlicno pokazao jeste Alfaparf Semi di luno ampule za kosu. Probala sam samo ove plave i one su mi se odlicno pokazale. Ostavljaju kosu savrseno mekanom na dodir, svilenom, lakom za oblikovanje. Stvarno imam samo reci hvale. Svaka preporuka!

Proizvod koji ide u korpu jer nismo se redovno druzili, a vec je istekao rok pa moramo da se rastavimo, jeste univerzalni balzam iz Oriflame-a. Solidna mazalica za usne, ali ne znam iz kog razloga je bila zapostavljena.


Kada je sminka u pitanju potroseno je par proizvoda. U korpu je otisla paleta senki iz Avona, kupljena pre ko zna koliko, pa mislim da je bilo vreme da se rastanemo iako smo se lepo druzili. Ovo su jedine senke koje sam probala iz Avona i dobro su mi se pokazale.

Eveline big volume maskara mi se ok pokazala, kada je sam proizvod u pitanju. Medjutim ono sto mi se ne svidja jeste cetkica. Prevelika cetkica cak i za moje krupne oci :D. Tako da Vam je ne bih preporucila samo zbog prevelike cetkice sa kojom ne mozete lepo da nanesete maskaru a da se ne umazete, iako je sama maskara dobra.

Prvi put sam probala Aura trepavice, i to u broju 2, i sigurna sam da nece biti i poslednji put jer su mi se odlicno pokazale. Svaka preporuka za Aura trepavice, kao i za njihov lepak za trepavice. 

Jos jedan Aura proizvod koji mi se odlicno pokazao je Refresh me tecni puder. Veoma dobar puder srednje prekrivne moci. 

Potrosen je i Nyx balzam za usne. Solidna mazalica za usne koja Vam moze posluziti i kao karmin jer je pigmentacija veoma dobra. 


To su bili svi moji potroseni proizvodi ovoga puta... Da li ste probali neki od njih?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*






2 коментара:

  1. Анониман29. јун 2016. 15:18

    Imam Avon senke ali u onom pakovanju od 4 i ok su dugo traju,ovaj oriflame rol on je meni ok i njohov gel krema za tusiranje mada mnogo bolji rol on iz one njihove kolekcije activelle odlicniiiii

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Te senke svi hvale, a ja ih jos uvek nisam probala. Moracu to da ispravim.

      Избриши