недеља, 10. јул 2016.

Noviteti #4/2016

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
pocela sam redovnije da pisem i to mi se vec svidja, nadam se i Vama. Sada sam Vam spremila post o novitetima. Nadam se da ce Vam se svideti.

Da krenemo od proizvoda za oralnu higijenu. Kao sto i znate odusevljena sam Colgate max white one pastama za zube, tako sam sada uzela active varijantu. Vec je koristim i odlicno mi se pokazala. Rado bih Vam preporucila da je probate.

U Lilly-u sam istom prilikom kupila i njihovu Dent-a Dent tecnost za ispiranje usta. Za moj ukus preslaba, ali moze da prodje. Ukoliko volite slabije tecnosti za ispiranje ova je za Vas.


Kada su ovako visoke temperature volim da koristim body misteve, tako da sam sebe pocastila Summer and spice body mistom. Mozete ih kupiti u Lilly-u, ja sam izabrala love...laugh...wear pink. Za nisku cenu dobijete solidnu prskalicu za telo. Rado bih Vam preporucila da je probate. 

U mojim favoritima ste mogli da vidite Palmolive gel za tusiranje sa mirisom orhideje. To je jos jedan od noviteta ovog puta. Cim se nasao u favoritima jasno Vam je koliko mi se svideo.

Naravno tu je i moj omiljeni Dove original antiperspirant. Jedan od najboljih! Sigurna sam da cu ga uvek koristiti jer obozavam ovaj miris, a dejstvo je veoma dobro.


Kada su vlazne maramice za skidanje sminke u pitanju ovoga puta sam kupila Byphasse i odlicno su mi se pokazale. Sve proizvode koje sam do sada probala od ovog brenda su mi se odlicno pokazali, tako da ima svaku moju preporuku. Uskoro planiram da probam jos par njihovih proizvoda koje do sada nisam imala prilike. 

Kada su 'obicne' vlazne maramice u pitanju u lokalnoj radnji sam kupila Belux vlazne maramice. Ja njih koristim za sve i svasta tako da su mi uvek neophodne. A ove su se do sada dobro pokazale. Najvaznije mi je da se koza ne iritira od njih i da ne isusuju kozu. 


Od Farmasi cosmetics-a sam dobila paketic na testiranje. U tom paketicu su se nasli sledeci proizvodi:

Maska za kosu sa proteinom jajeta koja savrseno mirise, a i dejstvo joj je veoma dobro. Preporucila bih Vam je da probate, ukoliko vec niste.

Happy face pressed powder kog sam probala samo jedanput i rekla bih da je malo tamnija nijansa od mog tona, ali posluzite kada dobijem jos malo boju.

Fondation stick u broju 06 i 15. Veoma dobri stikovi za konture. Bice vise reci o njima u posebnom postu. Ali rado bih Vam preporucila da ih probate.

CC krema koja se vec nasla u mojim favoritima, tako da Vam je jasno da mi se svidja i da Vam je rado preporucujem.



Maybelline super stay tecni puder je jos jedan od mojih noviteta. Veoma dobar tecni puder, zadovoljava sve sto ja ocekujem od jednog tecnog pudera. Preporucujem da ga probate ukoliko volite pudere srednje prekrivne moci.

Takodje sam kupila Essence all about matt kameni puder o kome su svi toliko pricali i kog su svi hvalili. Mogu reci da mi se svidja, ali da se mora paziti da ne stvorite 'brasnjav' izgled zbog njegove bele boje. 

Posto sam potrosila svoj stari Aura correct me! korektor u stiku obnovila sam svoju zalihu. Meni je ovo jedan od najboljih korektora koje sam do sada koristila. Malo je tezi ali se da izdrzati. Pisacu uskoro posebno o njemu, jer zasluzuje.

Takodje sam kupila Aura rezac za olovke i moram reci da sam odusevljena ovim delom koji reze 'normalne' olovke, dok ovaj deo za debele mi se uopste ne svidja, tj nista ne radi.

Alfaparf ampule za kosu su mi otkrice u prethodnom periodu. Morala sam da ih kupim ponovo i sigurna sam da cu jos dugo kupovati jer se isplate. Sigurna sam da cu i o njima pisati zasebno, tako da cu Vam sada samo reci da ih sto pre probate.

I poslednji novitet ovaj put jeste Velnea vosak za depilaciju. Mnogo mi se svidja ovaj vosak jer se razlikuje od obicnog voska i ono sto je veliki plus kod ovog voska je to sto se pogreva u mikrotalasnoj. Uvek me nervira sto moram da podgrevam vosak na sporetu i tu uvek ispadne neki haos, sa ovim nema tih problema. Preporucujem Vam da ga probate.


To su bili svi moji noviteti ovog puta. Da li ste probali neki od njih?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*





4 коментара:

  1. Анониман11. јул 2016. 12:43

    Kupila Love.Laugh.Wear Pink u Lilly-u pre neki dan! Dobila sam njihovu kremu u Glambox porudzbini i odusevila sam se pa sam htela da vidim kakvi su ostali proizvodi. Strava!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11. јул 2016. 21:32

    Probala sam Essence beli puder i bio je dobar, medjutim GR Silky Touch puder mi je mnogo bolji, izgleda vrlo prirodno na licu. Kristina

    ОдговориИзбриши