понедељак, 6. јун 2016.

Majski favoriti 2016.

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
vec je prva sedmica ovog meseca pri kraju, a ja jos nisam pisala o favoritima za prosli mesec, tako da je idealno vreme za to.

Kao i uvek, nema ih mnogo, ali je dobro probrano drustvo. Prvi favorit je jedan nov proizvod, ali od kada sam ga kupila postao je neizostavni deo moje svakodnevne rutine. U pitanju je Summer and Spice mist. Solidna prskalica za telo koju mozete kupiti u Lilly drogerijama.

Sledeci favorit je proizvod koji odavno imam, ali je to jedan od onih proizvoda koji se trose po malo, kao cuvaju se, za ne znam ni ja koje prilike. Pa sam resila da promenim to i pocela da ga koristim na dnevnoj bazi, i svaki put kada ga koristim ponovo se odusevim ovim proizvodom. U pitanju je Botega Verde gel za tusiranje sa arganom i irisom. Savrsen je! 


Kao sto ste mogli da zakljucite do sada, proizvodi brenda Byphasse mi se mnogo svidjaju. U poslednje vreme sam koristila Byphasse vlazne maramice za lice i veoma dobro su mi se pokazale, zato su morale da se nadju u ovim favoritima. 

Poslednji favorit jeste Maybelline super stay tecni puder. Sigurna sam da cu odvojeno pisati o njemu, ali to sto se vec nasao medju favoritima vec dosta govori o tome kakvo misljenje imam o njemu.


To su bili moji favoriti za mesec maj. Koji su Vasi favoriti? Imamo li neki zajednicki?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


2 коментара:

  1. Moram staviti na papir kupovinu Lilly%Spice prskalice, svaki put zaboravim :/ Odlični favoriti! <3

    ОдговориИзбриши