четвртак, 25. фебруар 2016.

La-Roche Posay hydreane riche krema za lice

  8 comments    

Cao dragi moji,
Posle visemesecnog koriscenja resila sam da Vam napisem svoje iskustvo kada je La Roche Posay hydreane riche krema za lice u pitanju.

Da pocnemo od onog osnovnog da dolazi u tubici od 40ml, sto je solidna kolicina za kremu za lice. Ja sam kremu kupila u Srbotrade apoteci i platila sam je 1330dinara. Po mom misljenju cena je srednja kada su kreme za lice u pitanju, a sigurna sam da proizvod opravdava cenu, ali o tome cemo u nastavku.


Krema koju sam ja izabrala je riche odnosno malo jaca i hranljivija, a postoji i legere, koja je malkice slabija. Kada je ova krema u pitanju moram reci da je tekstura stvarno bogata, puna. Nije kao obicne, 'tecne' hidratantne kreme, vec je tekstura bas bogata. Odusevljena sam teksturom ove kreme, svaka pohvala.

Bas iz razloga sto je tekstura kreme bogata i sama krema ima svoje dejstvo. Lako se nanosi, lepo se razmazuje, ne ostavlja bele tragove, ostavlja prijatan osecaj na kozi, lice je mekano kada je nanesete i veoma dobro hidrira kozu. Takodje je veoma dobra podloga za sminku.


Ovo je sigurno jedna od najboljih kremi koje sam do sada probala. Mislim da ova recenica govori dovoljno o tome koliko sam odusevljena ovom kremom, tako da necu traziti dodatne reci da je opisem. Mogu samo da Vam kazem da je obavezno probate.

Da li ste Vi probali neku La Roche Posay kremu i kako ste zadovoljni njome?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


8 коментара:

  1. Volela bih da isprobam i ne bi mi bilo zao da damm novac za kremu..kad ga vec bacam na razne gluposti, bolje da kupim nesto sto ce mi hidrirati kozu :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam probala legere varijantu i bila mi je super tokom leta. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam dugo kada sam bila mladje Efaclar Duo, i micelarnu vodu, i bila jako zadovoljna obema

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Efaclar duo svi hvale, ali ja ga nisam probala jer nisam imala potrebe. Drago mi je da ti se svidja.

      Избриши
  4. I meni je ovo bila jedna od boljih krema za lice, baš je godila suhoj i osjetljivoj koži :)

    ОдговориИзбриши