недеља, 1. април 2018.

Nagradna igra #2/2018

  19 comments    

Cao dragi moji,
kao sto sam i obecala na redu je jos jedna nagradna igra. Pripremila sam za Vas par proizvoda samo, ali nadam se da ce Vam se svideti pokloncic.

Ono sto u ovoj nagradnoj igri mozete osvojiti vidite na slici, a to su:
  • Essence paleta senki
  • Essence karmin
  • Avon piling za telo
  • Bros


Nadam se da Vam se svidja paketic koji sam ovog puta spremila za Vas, a ono sto je potrebno da uradite da biste ucestvovali u nagradnoj igri je sledece: 
  1. lajkujete moju stranicu na facebooku OVDE
  2. podelite/share OVU sliku na facebook-u, ali mora biti PUBLIC i da se nalazi na Vasem profilu u momentu izvlacenja pobednika
  3. u komentaru ovog posta na BLOGU ostavite podatke sa kog profila ste izvrsili prethodna dva koraka

Troskove postarine snosite Vi i oni iznose oko 200din. Nagradna igra se odnosi samo na gradjanine Srbije, ili one koji nagradu mogu da preuzmu u Srbiji.

Nagradna igra traje od 01.04.2018. do 14.04.2018., 15.04.2018. cu na facebooku objaviti pobednika ove nagradne igre. Srecno!

19 коментара:

  1. Andrijana Anja volela bih poklon <3, ispratila sve korake...

    ОдговориИзбриши
  2. Fb Milica Lovrenčić

    ОдговориИзбриши
  3. FB Radić Suzana 😊❤

    ОдговориИзбриши