субота, 7. април 2018.

Martovski favoriti 2018.

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Malo kasnimo sa favoritima, ali su oni ipak tu. Vecina ovih proizvoda su noviteti, koje cete tek videti, ali su se odlicno pokazali tako da se zasluzeno nalaze u favoritima.

Pocecemo sa usnama... Kombinacija koju sam volela da koristim u poslednje vreme jeste Farmasi matte tecni ruz u nijansi 04 i Nyx karmin u nijansi strawberry milk. Ovo je bio moj izbor kada sam zelela da stvorim ombre efekat na usnama. 

Kada su nesto neutralnije usne u pitanju obozavala sam da koristim Catrice beautifying lip smoother. Da lep sjaj usnama i blago roze boju. Odlican za neutralni make up look i za svakodnevnu primenu.


Cala trepavice do sada nisam koristila, ovo mi je prvi put i mogu reci da mi se bas svidjaju. Imaju zanimljiv i veliki izbor modela, pristupacne su, a ne osecate ih na ocima ni malo. Plus, lako se stavljaju.

Mnogi su hvalili Llums sprej za fiksiranje sminke, pa sam morala da ga kupim. Mogu reci da mi se bas svidja, jedino sto imam kao zamerku to je rasprsivac, ali izaci cemo na kraj nekako, jer je sam proizvod stvarno odlican.

A kada smo kod odlicnih proizvoda tu je i Tony Moly egg pore prajmer. Savrsen prajmer! Sada mi je tek jasno zasto su svi odusevljeni njime! Pisacu zaseban post o Tony Moly jajima, tako da cu tamo biti detaljnija, ali za sada samo da kazem da je savrsen!


Ponovo sam se vratila Avon Planet spa Heavenly hidration ulju za lice, i ponovo sam se odusevila. Odlican proizvod! Obavezno ga probajte.

Odusevio me je i Oriflame northern glow gel za tusiranje. Savrsen miris i veoma dobra tusiralica.

Poslednji proizvod u ovim favoritima jeste Oriflame univerzalni balzam. Savrsen proizvod za sve i svasta. 


To su bili moji favoriti za prethodni mesec, da li ste Vi koristili neki od ovih proizvoda? Koji su Vasi favoriti?

Ne zaboravite da se prijavite za nagradnu igru, ukoliko jos uvek niste. To mozete uraditi OVDE.

Toliko od mene za sada, kuckamo se uskoro :*

0 comments:

Постави коментар