недеља, 11. децембар 2016.

Novembarski favoriti 2016.

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
nije me bilo duzi vremenski period i izvinjavam se zbog toga. Obaveze mi nisu dozvoljavale da Vam se posvetim. Kao sto ste mogli da primetite vec neko vreme nisu bili favoriti, iz vise razloga. Jedan od njih je sto ih nije bilo, barem ne novih. Sada sam izdvojila neke proizvode koje sam u prethodnom periodu koristila i koji su mi se odlicno pokazali. 

Krenucemo od proizvoda koji me je odusevio. U pitanju je Dove derma spa uplifted mleko za telo. Sigurna sam da cu o njemu pisati zasebno jer zasigurno zasluzuje to, tako da cu Vam sada samo reci da je mleko odlicno i da ga probate sto pre.

Krema za ruke koja mi se odlicno pokazala jeste Bioten krema sa uljem makadamije. Bioten ima veoma dobre, a veoma pristupacne proizvode, pa takav je i ovaj. Svaka preporuka.


Dosli smo do moja dva favorita kada je nega lica u pitanju. Prvi od njih je Soraya Art and diamonds krema za lice. Ova krema mi se odlicno pokazala. Kada je hidratacija u pitanju na visokom nivou je. Veoma je prijatna kada je stavite na lice. Jedino o cemu ne mogu da govorim jesu bore, jer ih nemam. Moram priznati da nisam mnogo ocekivala od ove kreme, a pokazala mi se odlicno. Ima svaku moju preporuku.

Jos jedna krema tj gel koji mi se odlicno pokazao jeste Afrodita remove spots! gel. Gel koji mi otkloni bubuljice nakon dva do tri koriscenja. Odlicna stvar ukoliko Vam se desava da Vam iskacu ove napasti. Svaka preporuka!


To su bili moji favoriti za prethodni period. Koji su Vasi favoriti?

To je bilo to od mene, za sada. Kuckamo se uskoro, obecavam :) :*


4 коментара: