недеља, 30. октобар 2016.

Potroseni proizvod #4/2016

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
kao sto sam i obecala, gledacu da Vam sada redovnije pisem. Tako da Vam vec pisem post o potrosenim proizvodima u prethodnom periodu. 

Bio je ovo period intenzivnog trosenja tusiralica. Tako se u mojim potrosenim proizvodima nasao Velnea gel za tusiranje sa mirisom papaje i manga, Palmolive sa mirisom orhideje i drugi sa mirisom kokosa, kao i Bottega Verde sa mirisom argana i drugi sa mirisom irisa i argana. Mogu reci da su mi se svi odlicno pokazali, svaki od ovih gelova bih rado preporucila.


Sada da predjemo na proizvode za lice koje sam potrosila. Da krenemo od Byphasse brenda. Sve sto sam do sada probala kada je ovaj brend u pitanju mi se odlicno pokazalo, tako i vlazne maramice za skidanje sminke i gel za umivanje koji se nalaze u ovim potrosenim proizvodima. Svaka preporuka!

Kada su kreme za lice u pitanju u kantu su otisle dve Avon kreme. Nocni gel Caribbean escape koji mi se dobro pokazao, samo ja vise volim kremaste proizvode. Medjutim dobro je obavljao svoj posao. Druga krema koja ide u kantu je luxuriously refining gel za predeo oko ociju. Prestao je da mi odgovara, iako je bio obavljao posao solidno, tako da sada ide u kantu.

Cera di cupra tonik za lice je takodje potrosen. Veoma dobar, prijatan tonik za lice. Svaka preporuka.

Jos jedan proizvod koji rado preporucujem je Freeman piling za lice. Imam samo reci hvale za ovaj proizvod. Ako ga jos uvek niste probali gledajte da to sto pre ispravite.

Na red je dosao proizvod koji sam koristila ne samo za lice, vec za sve i svasta. U pitanju je Esi gel sa aloe verom. Ja sam ga koristila i za lice, i za usne, i za telo. Odlican je za ujede i ojede, odlicno oporavlja kozu. 


U korpu su otisli i Dove original dezodorans i dezodorans u stiku. Mislim da nema potrebe da pricam koliko volim ove dezodoranse. 

Takodje je otisao i Neutra Roberts extra delicate antiperspirant. Odlicno mi se pokazao, a i miris mi se mnogo svidja.

Poslednji antiperspirant koji je otisao u kantu jeste Byphasse sa mirisom ruze. Znate da mi se mnogo svidjao, tako da nema potrebe da ista dodajem.


Potrosen je i moj omiljeni sampon za kosu, Loreal Elseve extraordinary oil. Svaka preporuka!

O Byphasse emulziji za telo ste vec citali, ali jos jednom da kazem da mi se veoma dopada. Ovde smo se rastali, ali sam sigurna da cemo se opet druziti.

Sigurna sam da ste vec naucili da mi je Colgate max white one pasta za zube postala omiljena pasta za zube. Zato se u ovim potrosenim proizvodima nalaze dve potrosene tube. Svaka preporuka!


Moje najvece otkrice kada su proizvodi za kosu u pitanju jesu Alfaparf ampule za kosu. Zato se u ovim potrosenim proizvodima nalaze par njih. Malo je reci da mi se svidjaju.

Probala sam i FreeLimix ampulu za kosu, ali nisam videla nikakvu promenu. Dacu im jos neku priliku, ali na prvo koriscenje mi se nisu nikako pokazale.

Za kraj malo potrosene sminke. Potrosila sam Essence I love extreme maskaru i odlicno mi se pokazala. Sigurna sam da cu je ponovo kupiti.

Takodje sam potrosila Aura curly maskru. O njoj ste vec citali, tako da ne bih dodatno pisala.

Otisao je i jedan od mojih omiljenih korektora - Aura cover me. U pitanju je malo tezi, ali odlican korektor. Pisacu uskoro posebno o njemu.

I poslenji od potrosenih proizvoda jeste Essence stay all day korektor. Ovaj korektor sam po sebi je mnogo prozracan, pokrivna moc mu je minimalna. Jedino kako je meni dolazio u obzir je da se koristi zajedno sa nekim korektivnim korektorom. Iskoristila sam ga nekako, ali sam sigurna da ga vise necu kupovati.



To su bili svi potroseni proizvodi za prethodni period. Koristite li Vi neki od ovih proizvoda?

Kuckamo se uskoro :*



4 коментара: