уторак, 16. август 2016.

Byphasse body emulsion

  No comments    

Cao dragi moji,
obzirom da sam pre nekog vremena potrosila Byphasse emulziju za telo, resila sam da sa Vama podelim utiske o njoj.


Da krenemo od same ambalaze. Dolazi u tubici od 350ml, sto je vece pakovanje od obicnih mackalica za telo. Meni se sama ambalaza dopada. Nisam imala problema sa istiskivanjem proizvoda, tako da sam zadovoljna.

U pitanju je emulzija koja sadrzi termalnu vodu a moja je sa ekstraktom divlje ruze i djumbira. Veoma lep, nenapadan miris koji se ne zadrzava predugo na kozi.

Sama krema je malo gusce strukture, ali samim tim veoma dobro hidrira kozu. Koza je lako upija i ne ostavalja kosu lepljivom, niti ostavlja bele tragove dok je nanosite. 



Koliko sam upoznata postoji i roze varijanta, koja je za osetljivu kozu i sluzi vise za regeneraciju koze. Byhpasse proizvode mozete pronaci u drogerijama. Tacnu cenu ne znam jer sam je dobila, ali generalno cene njihovih proizvoda nisu visoke.

Ukoliko Vam treba dobra hidratacija, a uz to i lep miris samog proizvoda rado Vam preporucujem Byphasse emulziju za telo.

Koje proizvode Vi koristite za mazanje tela? Da li ste probali neki proizvod brenda Byphasse?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

0 comments:

Постави коментар