среда, 31. август 2016.

Avgustovski favoriti 2016.

  4 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
dosao je kraj i ovog meseca. Ne znam da li Vi imate taj osecaj ali meni vreme mnogo brzo leti. Ne znam kada je prosao mesec, niti kada je proslo ovoliko meseci od pocetka godine. No, zanemarimo to da vreme leti i da se fokusiramo na favorite ovog meseca.

Kao i uvek nema ih mnogo ali su dobro izabrani. Krenucemo od proizvoda za lice. Byphasse je brend koji se meni odlicno pokazao, a sada se medju favoritima nasao njihov tonik za lice. Veoma dobar tonik za male pare. Pakovanje je veliko tako da sam sigurna da ce mnogo dugo trajati, jer ne treba mnogo proizvoda za citavo lice. Veoma je blag. Rado Vam preporucujem da ga probate. 

Drugi proizvod za lice koji se nasao u ovim favoritima jeste Bioten skin moisture krema za umivanje. Ovo je kremasti gel za umivanje, a kazem krema jer je u formi kreme, ne kao obican gel. Veoma je prijatan, lepo ocisti lice, tako da ukoliko to trazite od cistaca za lice rado bih Vam preporucila da probate ovaj.


Batiste suvi samponi su mi se do sada odlicno pokazali, tako da se jedan od njih nalazi i u ovim favoritima. Ukoliko ih niste probali do sada gledajte da to sto pre ispravite.

I poslednji proizvod u ovim favoritima jeste Palmolive kupka sa mirisom kokosa. Inace ne volim miris kokosa u proizvodima za telo, ali ovaj miris mi je savrsen. Vise mi mirise na cisto i puderasto nego na kokos. Savrsen miris!


Ovo su bili svi favoriti kada su proizvodi u pitanju. Zelim da Vam preporucim i jedan film, tacnije crtani film. U pitanju je film "Tajne avanture kucnih ljubimaca". Kao ljubitelj zivotinja meni je ovaj film bio mnogo smesan, tako da ukoliko volite crtane filmove, a uz to i zivotinje sigurna sam da ce Vam se svideti.

Jos jedna preporuka, ali kada je putovanje u pitanju, jesu Stanisici. Ukoliko volite etno sela i taj starinski izgled ali sa dozom modernog onda je ovo savrseno mesto za Vas. Nalazi se u Bosni, ali odmah posle granice, tako da nije daleko. Ja sam odusevljena i rado bih Vam preporucila da ga posetite. 

To su bile sve moje preporuke za ovaj mesec.

Koji su Vasi favoriti za ovaj mesec? Preporuke(film, knjiga, mesto za obici)? 

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*


4 коментара:

  1. Palmolive tusiralice obozavam, a ova sa kokosom je savrsenstvo. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I tonik i šampon sam koristila i slažem se sa tobom. Bioten kremu za čišćenje nisam koristila, jesam onaj gel u zelenoj tubi. Čim ga potrošim kupiću, mada imaju česte akcije u Lilly-ju 2+1 gratis :)

    ОдговориИзбриши