четвртак, 17. мај 2018.

Utisci o novim proizvodima #2/2018

  No comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Vec neko vreme sa Vama zelim da podelim utiske o nekim novim proizvodima, ali nikako ne stizem, ali je napokon dosao i taj trenutak.

Essence camouflage tecni puder sam kupila na nekom snizenju i ne mogu da kazem da je los, ali nije da mogu nesto mnogo i da ga hvalim. 

Farmasi matte liquid lipstick mi je bio i u favoritima tako da je jasno koliko mi se svidja. Preporucujem da probate ove njihove karmine jer zasigurno zasluzuju paznju.

Jos jedan proizvod koji se vec nasao medju favoritima je Catrice beautifying lip smooother. Odlican izbor za svaki dan, kada zelite samo malo da Vam usne dobiju lep sjaj.

Essence volume stylist maskara je jos jedan novitet i mogu reci da mi se svidja. Ne svidja mi se sto se teze skida, ali je dobra maskara. Daje duzinu,  a i lepu gustinu trepavicama.


Sigurna sam da ste culi do sada o Tony Moly "jajima". Ja sam sebe pocastila njima i nisam se pokajala. Vise o njima cete citati u posebnom postu, a sada Vam mogu reci da sam prajmerom i pilingom odusevljena. Maska mi se svidja ali nisam odusevljena njome (barem me jos uvek nije odusevila, ali dacu joj jos neku sansu).


Balea maramice za skidanje sminke sa aktivnim ugljem sam kupila jer su mi izledale jako zanimljive jer su crne, ali ne mogu reci da su me odusevile. Nisu lose, ali za taj novac postoje mnogo bolje. Ne verujem da cu ih vise kupovati.

Oriflame univerzalni balzam sam dobila i veoma mi je drago sto je tako, jer sam ja na ovaj proizvod skroz zaboravila, i zaboravila koliko je dobar. Savrsen proizvod za sve i svasta. Svaka preporuka!

Llums fiksator se odlicno pokazao (osim nacina na koji rasprsuje proizvod) tako da sam sigurna da cemo se jos dugo druziti. Koliko mi se svidja govori i to da mi je ova bocica vec pri kraju.

Cala trepavice do sada nisam nikad koristila, ali sam veoma zadovoljna ovima koje sam probala. Nisu skupe, a veoma lepo izgledaju na oku, a imaju i veliki izbor. Svaka preporuka.

Takodje sam kupila i Cala cetkicu 313 za nanosenje senki i veoma sam zadovoljna. Moracu da kupim jos neku njihovu cetkicu, jer me je ova odusevila.


Sigurna sam da ste primetili novitet iz Loreala, 3u1 sampon koji i neguje, a ne peni. Bila sam znatizeljna pa sam ga kupila, i prvih par pranja mi se ok pokazao, a nakon toga uzas. Slepio bi mi kosu svaki put kada bih sa njim prala i izledala mi je kosa sto puta gore nego pre pranja. Sada ga koristim kao regenerator i u tu svrhu je odlican, ali ga kao sampon vise necu koristiti.

B.U. antiperspirant mi se odlicno pokazao. Odavno nisam koristila njihove antiperspirante, sada sam dobila ovaj na poklon i odlicno mi se pokazao.

Balea krema za ciscenje lica mi se uzasno pokazala. Sigurna sam da je vise necu kupovati. Sminku mi samo umrljavi, a lice uopste ne ocisti ni bez sminke. Uopste nisam zadovoljna ovim proizvodom.

Farmasi krema za ruke sa mirisom lavande mi se za sada ok pokazala. Solidna kremica za ruke. 

Jos jednu kremu za ruke sam dobila, u pitanju je Yves rocher, medjutim nju jos uvek nisam probala, tako da ne mogu nista reci o njoj.


Oriflame northern glow gel za tusiranje me je odusevio. Savrsen miris. 

Farmasi gel za tusiranje sa mirisom lavande jos uvek nisam probala, tako da ne mogu jos uvek nista da Vam kazem o njemu. 

Mogu Vam reci da sam vec potrosila B.U. gel za tusiranje sa mirisom papaje, na red je dosao sada ovaj sa mirisom vanile i limuna. Nadam se da je jednako dobar kao i prethodni.


To su bili moji noviteti i utisci o vecini njih. Da li ste Vi koristili neki od ovih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

0 comments:

Постави коментар