уторак, 6. март 2018.

Februarski favoriti 2018.

  2 comments    
categories: 

Cao dragi moji,
Hajmo da pricamo o proizvodima koje sam najvise koristila u prethodnom mesecu, kao i o preporukama koje imam za Vas.

Pred kraj decembra kupila sam Hadalabo kremu i hidrator za lice. Posle puna dva meseca koriscenja mogu da kazem da mi se ova dva proizvoda mnogo svidjaju. Pisacu o njima zaseban post pa cu biti detaljna u njemu, a sada samo zelim da Vam skrenem paznju da su odlicni proizvodi. Videla sam da ih i sada u DM-u mozete naci na poprilicnoj akciji, pa bih Vam preporucila da to iskoristite.


Shvatih da su svi proizvodi koji se nalaze u ovim favoritima za negu lica, tako da Vam je jasno da sam se u poslednjih par meseci bas potrudila da nadjem proizvode koje mom licu odgovaraju. Ono sto bih takodje izdvojila kao odlican proizvod jeste ova Afrodita why maska za predeo oko ociju. Ovde ne mozete da vidite, posto mi je ostao samo jedan deo te maske, ali ona se sastoji iz tri dela, tj za tri koriscenja je (ja se sa time ne bih slozila jer u jednom delu ima za mnogo vise koriscenja od jednog). Odlicno hidrira i osvezi predeo oko ociju. Obavezno je probajte.

Ovde se nasao i Bioten balzam za usne. Vec sam Vam rekla da mi se veoma svidja, tako da je zasluzeno ovde (nasao bi se i u nekim ranijim favoritima samo da mi macka nije resila da se igra malo, pa je jedno vreme bio sakriven od mene :D).

Obozavam velike tufere, tako da su ovi deciji baby love iz DM-a odlicni. Mozda bi neko rekao da su preveliki, ali ako mene pitate odlicna velicina, a ne da potrosim 5 tufera da bih skinula samo deo sminke. Za mene su ovi i savrseno debeli i savrsene velicine.


To su bili svi kozmeticki favoriti. Sada zelim ponovo da Vam skrenem paznju koliko mi se svidja Coccolino intense omeksivac za ves. Njih sam Vam vec spominjala, ali nisu imali da se kupe kod nas, medjutim obzirom da su se sada pojavili kod nas, zelim da Vam skrenem paznju da je ovo najjaci omeksivac koji postoji. Ukoliko zelite da Vam odeca mirise bukvalno toliko da naredna tri pranja ne morate da koristite omeksivac, onda obavezno probajte ovaj.

Iako jos uvek nisam zavrsila knjigu, pri samom kraju sam, moram da Vam je preporucim. Svi su poludeli za ovom knjigom, i razumem i sto. U pitanju je knjiga ''Covek po imenu Uve.'' Kao sto i sama knjiga, na koricama, kaze smejacete se, plakacete i otkriti saosecanje za dzangrizala u vasim zivotima. Ukoliko je niste procitali obavezno to uradite sto pre. 


Kada su filmovi u pitanju preporucila bih Vam The intouchables. Film radjen po istinitoj prici i film koji ce Vas i nasmejati, a i dovesti u razmisljanje o zivotu. Jedna veoma lepa prica.

To su bili moji favoriti i moje preporuke. Koji su bili Vasi favoriti prethodnog meseca? Imate li neku preporuku?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :*

2 коментара:

  1. Анониман8. март 2018. 22:08

    Imam bas taj balzam od Biotena i dosta je masniji od Eucerinovog, ali to mi odgovara :). Babylove tupfere sam koristila davno ali se secam da su bili dobri. A favoriti.. koristim sve sto imam podjednako.. Ali evo par stvarcica - GR i Deborah tecni mat ruzevi, Rimmel Lasting Finish kameni puder, Garnier dvofazna micelarna i Bioderma Sensibio krema za hidrataciju. Kristina :*

    ОдговориИзбриши